|
Nyt tv i stedet for Pana VT20 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mikaeljensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2014 kl. 01:52 |
Går og overvejer at skifte mit 50" pana vt20 ud da størrelsen og måske lidt af det tekniske er løbet fra det men hvad skal man gå efter som erstatning for dette? Tænker at det nye skulle være min 60" og med vægt på billedkvalitet og brugervenlighed(hurtige menuer og kanalskifte osv). Skal man vente til OLED er mere udbredt, billigere og der er mere 4k tilgængeligt eller springe på et 4k nu? Har været ekstremt glad for mit panasonic tv og kunne nemt blive panasonic der kommer til af tage dets plads men er åben for forslag
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville nok vente med udskiftning lige nu.
CES er lige om lidt og der er sikkert lækre nyheder på vej til næste år. Ellers skal du på tilbuds jagt i dag 😄 Det eneste forslag jeg har i panasonic er ax800 eller ax900. Men virker dit tv som det skal ville jeg vente på oled. |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Er i samme dilemma som dig. Har et 50™ S20, som jeg er rigtig glad for, men vil også gerne opgradere til 60+. Har længe kigget efter brugt Pana plasma, men de er alt for dyre.
Lige nu kunne min nye skærm nemt blive en Sony.. |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Mikaeljensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 105 |
Har også kigget på om man skulle ha et vt60 men vil heller ik gi 10k for noget der alligevel er så gammelt. Så hellere vente til oled er til at betale
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
OLED er under 15k nu hos Fona.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Hvilket er det og er det noget værd?
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg har selv en G20, som jeg overvejer at opgradere.
Har bl.a. kigget på Samsung H7005 og Panasonic As640. Sonys 8-serie springer jeg over, da jeg synes serien er ret kluntet mht dens designvalg af ekstern PSU og en ret kikset ophængsløsning. |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Er lige gået fra pana gt30 som gik i udu , over til mit første ikke-plasma.
valget faldt efter en masse kiggeri og læseri på årets ifølge eisa bedste full hd tv samsung 7005 i 55" Går stadig her 8-10 dage efter og justere og stiller på det samt håber jeg bare skal vænne mig til det nye billede. Men forløbig må jeg sgu sige at jeg er dybt skuffet over sortniv. Betragtningsvinkler og ikke mindst signalfølsomhed/sourcefølsomhed . Skal siges at jeg har et ganske glimrende signal fra min canal d parabol . Hd kanaler står fint samt 720p og opefter film står osse glimrende men alm sd kanaler og film er ganske enkelt skuffende. Mit råd til jer der overvejer at skifte er at tænke jer om en exstra gang og vente lidt til der sker noget i forhold til oled. Med mindre self gerne vil have smartv nu og her for den del er jo fin nok. |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Har du prøvet AVforums indstillinger? De tests jeg har læst om 7005, har alle nævnt sortniveauet som værende ganske god.
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Ja jeg har prøvet dem og har osse kørt med dem i flere dage nu...
måske er det en vane ting men selv min kone!! Kan se det er dårligere |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Det er præcis det jeg frygter! Og desuden grunden til, at det ikke er udskiftet endnu. Jeg bliver tit imponeret over hvor lækkert et billede mit tv laver. På trods af ca. 4 år på bagen
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Nu skriver du ikke hvor mange tommer dit GT30 var, men er det ikke alm. kendt at SD billedekvaliteten fra Canal digital, ikke er særlig god? så et 55" tv skal vel bedømmes på et godt HD signal og ikke et halv dårligt SD signal, som var lavet til de gamle billederørs tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |