|
VÆK: Laserdiscafspillere + film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2014 kl. 12:41 |
Har et par laserdiscafspillere og film som jeg giver væk.
De skal afhentes i Ringsted. Det er Denon og Pioneer, model kender jeg ikke. Div. film blandt andet en enkelt eller to Disney. Redigeret af Hans j - 28-December-2014 kl. 12:45 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så røg skidtet ud.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
På lossepladsen?
|
|
![]() |
|
Jep
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Av av, det må ha gjort ondt :-(
|
|
![]() |
|
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Det var ærgeligt , dem ville jeg godt have afhentet.
Men da der er gået under 24 timer fra annoncen kom på og du smed det på losssepladsen,
havde du nok heller ikke tålmodighed til at vente til marts.
Som nok først vil være ved den tid at jeg kommer på de kanter igen.
~ Redigeret af Cybersp@ce - 28-December-2014 kl. 17:32 |
|
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732 ~ Cybersp@ce ~ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |