recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: B&O Beosound 2300(lidt defekt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: B&O Beosound 2300(lidt defekt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Absolitos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2013
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolitos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: B&O Beosound 2300(lidt defekt)
    Sendt: 27-December-2014 kl. 21:55
Hey

Jeg har haft dette anlæg stående i kælderen i et par år nu, sidste jeg havde det tilsluttet virker det fint dog på nær den ene højttaler kanal. Det var lidt støj på, og powerlink kablet skulle holdes på en bestemt måde for at virke. Man kan godt bruge det alligevel, da man kan fører lyden videre fra højttaler til højttaler.

Jeg leder efter en som kan bruge dette anlæg, jeg har ingen priside, og du skal være velkommen til at tage det med hjem og teste før du betaler.

Det står i Ejby, ved Glostrup/Herlev

Mvh Absolitos
Til top
1234Lars Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2014
Sted: Danmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1234Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 08:18
Hej,

Min datter står netop og ønsker sig et anlæg til sit værelse, hun har fået 300 kr. i julegave og vil gerne have et 2500 anlæg.

Vil du sælge for 300?

mvh Lars
Lars
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 09:54
Byder 500
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
Absolitos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2013
Sted: Glostrup
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolitos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 09:49
Hey tubbe,
Du er velkommen til at kigge forbi.
40 34 29 37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu