recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - F...... Apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

F...... Apps

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: F...... Apps
    Sendt: 28-December-2014 kl. 12:52
Hejsa

Nu er jeg dæleme ved at være frusteret køre med 3 Blu-Ray afspillere. Jeg har min Oppo 105 til Blu-Ray film netflix og benytter Oppoen til min surround lyd, men så har jeg en Samsung gammel afspiller BD-E6100 med HBO og en nyere samsung BD-F7500 til Blockbuster appen.

Kan man virkelig ikke få en Blurayafspiller der har Netflix+HBO+Blockbuster ?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 13:06

Samsung har ikke længere HBO i deres BD maskiner, kun i deres TVer. Det nærmeste du kan komme, er Netflix + Blockbuster.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Samsung har ikke længere HBO i deres BD maskiner, kun i deres TVer. Det nærmeste du kan komme, er Netflix + Blockbuster.

MIn BC-E6100 har HBO så kan jeg håbe at Blockbuster kommer til de gamle afspillere ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

MIn BC-E6100 har HBO så kan jeg håbe at Blockbuster kommer til de gamle afspillere ;O)

Hilsen Jonas Bojer

imho tror jeg ikke du skal sætte din næse for højt op efter det, det sælger de jo ikke nye afspiller ved
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 22:06
De udvikler ligger der osse på den lade side, bb har været ude i lang tid efterhånden...

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:09
Hvad gør i andre nørder har i også 3 afspillere ? Hilsen Jonas bojer ;)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:14

Nej kun en, den kan bruges til de nævnte og mange flere, den hedder en Android Tablet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:33

Nej kun en, den kan bruges til de nævnte og mange flere, den hedder en Android Tablet.

JEg har prøvet med HBO og Netflix over Ipad men det var mildelstalt ringe i forhold til streamning fra OPPO og Samsung BLU-Ray afspiller.

Hvilken tablet benytter du og hvad opløsninger og lydformater kan den trække? Computer virker også af lort selvom jeg har en pisse god PC ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:43

I øjeblikket bruger jeg min gamle Acer, lidt bøvlet, da den skal tilsluttes med HDMI. Om nogle dage købes der en ny, således at det er muligt at bruge Miracast.
Har ikke noget at udsætte på kvaliteten det vises i god kvalitet (720p), det gør det også fra PC, den er dog mere bøvlet at bruge, så Miracast vil være dejligt nemt, lyd i øjeblikket er 2.0, kan dog via Samsung Recorderen få 5.1på Netflix, og fra TV sikkert også 5.1 på HBO, har dog ikke brugt HBO.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:59
Jeg streamer både fra Netflix, ViaPlay, HBO, Cmore Play, iTunes, Blockbuster og TV2 Play. Jeg har en Mac Mini sat til fladskærmen. Har været igennem Apple TV, Chromecast, smart-TV, Blu-Ray afspiller og Android boks. Men ingen af dem har klaret det hele.
Ikke perfekt, men godt nok til at vi nu vil droppe kabel-tv.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 19:29
Nej det eneste som kan opfylde dine ønsker fuldt ud er et Samsung Smarttv.

Ellers må du forsætte på samme måde som nu.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Jeg streamer både fra Netflix, ViaPlay, HBO, Cmore Play, iTunes, Blockbuster og TV2 Play. Jeg har en Mac Mini sat til fladskærmen. Har været igennem Apple TV, Chromecast, smart-TV, Blu-Ray afspiller og Android boks. Men ingen af dem har klaret det hele.
Ikke perfekt, men godt nok til at vi nu vil droppe kabel-tv.

Mac mini hmmm måske fordi jeg bruger PC det hakker og så popper norton op med beskedder ;O)

Så du bruger en browser? og tastatur?

Hilsen Jonas Bojer

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu