|
Solgt - 16:9 rullelærred 106" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 21:34 |
Jeg sælger mit Qualityscreen rullelærred.
Det er 106" manuelt med hvid dug - kender ikke gain, men gætter på den er meget tæt på 1.0. Det er selv købt brugt og derfor kender jeg ikke modeltypen, men solid dug og der er ingenting galt med det - det kører med noget softluk af en art. Tænker HBO: 800.- Nederste pic er af ophængsanordningen - meget nemt at montere. ![]() ![]() Redigeret af The_Joshua - 27-Januar-2015 kl. 13:39 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og lige den klassiske, hvor ?
|
|
![]() |
|
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Ja, den faldt jeg så også lige i
![]() |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hvad er den totale bredde?
|
|
![]() |
|
Kassettens bredde er 251 cm. Jeg vil antage den samlede lærredsbredde er ca 4-5cm smallere.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
desvære for langt væk for mig |
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Kan ikke se på billederne om lærreder buler, eller om det er glat?
|
|
![]() |
|
Det buler ikke, derfor kan du ikke se det ;-)
|
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Byder 500 afhentet snarest
|
|
![]() |
|
Tak, men nej tak.
|
|
![]() |
|
kan den sendes og hvad vil det koste ?
|
|
![]() |
|
Den er nok lidt besværlig at sende pga størrelsen og vil også tro det koster i omegnen af 400.- hos en fragtmand. Hvor i landet tænker du den skal hen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |