recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl på disk i videokamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl på disk i videokamera

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl på disk i videokamera
    Sendt: 29-December-2014 kl. 12:22
Hej

Jeg sidder her med et Sony videokamera, og her den anden dag da disken der sad i skulle ud og dermed først "lukkes", gik den i fejl.
Den vil ikke læse den i videokameraet, da den siger der er fejl på (disken?)

Er der nogen der har været ude for dette??
Jeg har forsøgt med forskellige værktøjer, men synes ikke jeg får noget brugbart ud.

Pft.

Redigeret af Casper - 29-December-2014 kl. 12:22
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 14:00

Hvis ikke den på nogen måde kan læses i kamera eller andet udstyr, så er den kun til skraldespanden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 22:13
Ok, tak for svaret.
Det er bare underligt at den pludselig ikke er læsbar.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 22:22
Har du fået optagelserne ud?

Hvis ikke, så burde dette værktøj kunne klare sagen:

Redigeret af turbo2 - 01-Januar-2015 kl. 22:25
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 23:49
Jeg kiggede på det i juledagene, uden umiddelbart resultat.
Søgte lidt på nettet, hvor andre har haft liggene problemer.

Det værktøj vil jeg da forsøge med, tak turbo2.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 00:06
Det virkede for mig, da jeg skulle genskabe nogle filer fra en USB-pind, som ikke mere kunne åbnes normalt - den var blevet beskadiget, og når jeg satte den i, skulle den formatteres - dette undlod jeg.

Egentligt er det et værktøj til at lave partitioner med på harddisk, men jeg opdagede senere, at det også kunne bruges til at hive filer ud med...

Redigeret af turbo2 - 02-Januar-2015 kl. 00:07
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 18:00
Det kan da være at det også fungere for mig så, det må prøves!
Hvilken af produkterne valgte du?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 23:19
Dette værktøj: 

Egentligt var det for at oprette en ny partition, jeg skulle have det i første omgang - opdagede så, at det også kunne hive filer ud fra USB-drev, som ikke mere kunne bruges pga. fejl. En søgning efter filer tager en hulens tid, men det er værd at vente på!

Redigeret af turbo2 - 02-Januar-2015 kl. 23:29
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 19:21
Det vil jeg forsøge.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 08:56
Jeg prøvede i weekenden at sætte programmet til at skanne, og jeg synes ikke at den fandt noget.
Jeg må prøve igen.

Det er lidt ærgerligt at disken ikke nåede er blive lukket, inden balladen startede. Nu er jeg ikke så teknisk lige på det punkt med diske, men jeg kan fornemme at det nedsætter chancen for at finde noget væsenligt, at den ikke er lukket. Unhappy

Redigeret af Casper - 07-Januar-2015 kl. 08:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu