recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE55H7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE55H7005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spitfire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spitfire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE55H7005
    Sendt: 29-December-2014 kl. 13:14
Jeg overvejer dette tv http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55H7005XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55h7005

Kan så forstå at der er problemer med Netflix dette er jeg dog ligeglad med, men vil høre at der
skulle være andre ting som giver problemer ?

Virker Viaplay fint ?

Hvad med HBO nordic ?
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 15:46
Jeg benytter Netflix, Viaplay og HBO Nordic uden problemer på mit 7505.

HBO har jeg dog droppet igen da jeg kun var interesseret i at lure sæson 4 af Game of Thrones Smile
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10523
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:13
slettet

Redigeret af fltk - 29-December-2014 kl. 16:14
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spitfire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:02
Nu var det 7005 jeg spurgte ind til :-)
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Spitfire Spitfire skrev:

Jeg overvejer dette tv http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55H7005XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55h7005

Kan så forstå at der er problemer med Netflix dette er jeg dog ligeglad med, men vil høre at der
skulle være andre ting som giver problemer ?

Det kan undre meget, at man læser om et TV, som har firmwareproblemer, og som Samsung åbenbart ikke bruger den store energi på at løse, og så er man stadig interesseret i at købe det!?

Hvad vil du høre? At Samsung generelt er væsentlig mere fejlramt, end andre mærker? Strømforsyninger, paneler o.s.v. Der har været tv-udsendelser om dette, mine 25+ år i radiobranchen har vist mig dette, flatpanels brugerundersøgelse har vist det samme:
http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1405941521

Dertil kommer ofte kringlede betjeningsmåder, dårlig firmware implementering, med mange fejl. Langsom fejlretning af fejl i firmware. Mangler nogle gange selv basale funktioner, som andre producenter kan finde ud af lægge i deres app. Brug 5 min på at søge i fora som dette, så vil du få ovenstående bekræftet.

Dertil kommer en markedsledende ringe kundeservice! Det kan flere brugere herinde tale med om. Og ellers kan du jo få det bekræftet på trustpilot, hvor Samsungs score er rekord lav:
https://www.trustpilot.dk/review/www.samsung.dk

Ud over ovenstående, så er der vist ikke det helt store, med Samsung.
Køb du roligt det...

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spitfire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 18:21
Jamen jeg er sgu i tvivl da jeg kan se at flatpanels har dette tv under anbefalinger, jeg ved bare
ikke hvilket tv jeg så skal gå efter er sgu MEGET i tvivl efterhånden.
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 18:29
Flatpanels anbefaling går på billedkvaliteten, ikke TV'ets generelle kvalitet.

M.v.h.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 22:27
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2015 kl. 09:11
Køb du roligt dit Samsung TV. Spørg bladerunner, han har jo netop sådan et. Jeg har en anden fantastisk model.

Og nu du køber i Elgiganten, så kan du jo gøre som jeg. Forlange at afprøve og dermed have pakket apparatet ud hjemme og have muligheden for at få pengene retur. Så kan du både se og prøve i ro mag

God fornøjelse

Redigeret af bentpetersson - 24-Januar-2015 kl. 09:12
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2015 kl. 09:32
Her er mere om valget

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1311841679

Redigeret af bentpetersson - 24-Januar-2015 kl. 09:32
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu