recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox One TV Tuner & YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox One TV Tuner & YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakobsen88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobsen88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox One TV Tuner & YouSee
    Sendt: 31-December-2014 kl. 00:31
Hejsa,

Er der nogen der allerede har kastet sig over en TV Tuner til Xbox One? Så vidt jeg kan læse mig til fungerer One Guiden ikke korrekt endnu, men man kan se de danske kanaler. Og man kan skifte mellem dem såfremt ens Xbox One står til UK.

Står den på Dansk funker Xbox One Guiden men kanalerne kan du ikke se. Det behøver jeg ikke i første omgang. Jeg ville bare lige høre om jeg kunne se kanalerne via TV Tuneren?
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 15:24
Følger med
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 09:02
Ja, du kan godt se TV via tuneren og det er korrekt at location skal stå til UK. Udbyder skal (vistnok) stå til freeview.

Jeg fandt en guide på xboxlife.dk forummet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu