recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på Zp80 og connect
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskel på Zp80 og connect

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bo A. Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo A. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på Zp80 og connect
    Sendt: 03-Januar-2015 kl. 20:56
Hej, hvad er forskellen på Sonos Zp80 og så på Sonos Connect som de sælger i hifiklubben https://www.hifiklubben.dk/streaming/sonos/sonos-connect-tradlos-musikafspiller/

Vh Bo
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 22:37
ZP80 har Sonosnet 1.0 (baseret på wireless G), ZP90/Connect har Sonosnet 2.0 (baseret på wireless N).
Så teoretisk betyder det længere rækkevidde på Connect, men om det gør noget i praksis, ved jeg ikke. Har selv en ZP80 i stuen, og den volder mig absolut ingen problemer.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 23:01
Altså, Connect/ZP90 er bare afløseren for ZP80. Det har samme egenskaber.
Til top
Bo A. Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo A. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 23:31
ok, tak for svar. Vil bruge den til at sætte mellem en Synology NAS og en Denon forstærker. Men er lidt i tvivl om hvad jeg får ud af det.
I dag bruger jeg Audio Station på Synology og til en Denon avr-x4100w, tænker jeg bare får en anden brugerflade, eller er der nogle fordele ved at sætte en Sonos i mellem. Kender slet ikke til Sonos
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 07:06
Brugerfladen er meget bedre på Sonos, end på alle de App-remotes til receviere, jeg har set. Men i første omgang opnår du nok ikke meget andet. Først når/hvis du udvider med flere Sonos-enheder, kommer de store fordele.
Jeg stod i øvrigt med samme situation som dig. Havde selv en receiver, som havde netfunktioner. Tog alligevel chancen og købte en ZP80. Det har jeg godtnok ikke fortrudt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu