|
Forskel på Zp80 og connect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2015 kl. 20:56 |
Hej, hvad er forskellen på Sonos Zp80 og så på Sonos Connect som de sælger i hifiklubben https://www.hifiklubben.dk/streaming/sonos/sonos-connect-tradlos-musikafspiller/
Vh Bo |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ZP80 har Sonosnet 1.0 (baseret på wireless G), ZP90/Connect har Sonosnet 2.0 (baseret på wireless N).
Så teoretisk betyder det længere rækkevidde på Connect, men om det gør noget i praksis, ved jeg ikke. Har selv en ZP80 i stuen, og den volder mig absolut ingen problemer.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Altså, Connect/ZP90 er bare afløseren for ZP80. Det har samme egenskaber.
|
|
![]() |
|
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
ok, tak for svar. Vil bruge den til at sætte mellem en Synology NAS og en Denon forstærker. Men er lidt i tvivl om hvad jeg får ud af det.
I dag bruger jeg Audio Station på Synology og til en Denon avr-x4100w, tænker jeg bare får en anden brugerflade, eller er der nogle fordele ved at sætte en Sonos i mellem. Kender slet ikke til Sonos |
|
![]() |
|
Brugerfladen er meget bedre på Sonos, end på alle de App-remotes til receviere, jeg har set. Men i første omgang opnår du nok ikke meget andet. Først når/hvis du udvider med flere Sonos-enheder, kommer de store fordele.
Jeg stod i øvrigt med samme situation som dig. Havde selv en receiver, som havde netfunktioner. Tog alligevel chancen og købte en ZP80. Det har jeg godtnok ikke fortrudt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |