recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billige 50" tv lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billige 50" tv lige nu?

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste billige 50" tv lige nu?
    Sendt: 04-Januar-2015 kl. 04:59
Hvis man skulle købe nyt tv lige nu og det skal være billigt og 50" hvad er så bedst?

Er der andre kandiater?

Er der nogen af dem jeg linker til  der er rigtig 100hz? (ved samsungen ikke er)

Redigeret af gasolin - 04-Januar-2015 kl. 13:45
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 07:56
Hvad er max pris du ønsker at give ?

Og ingen af dine link virker.

Redigeret af hansie - 04-Januar-2015 kl. 07:56
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 11:29
Hej gasolin

Jeg ville ofre et par tommer, hvis maxprisen ligger på omkring 4.000 kr.

http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?man_id=17

Panasonic TX-48AS640E er på 48" og har flere gode tests bag sig, og til denne pris under 4.000,- er den nok uden konkurrence, når der ses på størrelse og billedkvalitet.

Mvh. Jørgensen

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Markere linket og højere klik og tryk på søg efter.... (chrome) eller kopiere og sæt op i url søgefeltet

Det siden der ikke laver linkene om til noget man ikke kan trykke på

Redigeret af gasolin - 04-Januar-2015 kl. 13:44
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 13:45
Lidt spøjst at man manuelt skal ind og definere dem som links.

På alle andre fora jeg færdes på genkender de automatisk en URL og laver dem om til links.

EDIT: on subject - man går vidst aldrig helt galt i byen med en Panasonic 640E til den pris.

Redigeret af Bladerunner - 04-Januar-2015 kl. 13:54
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Lidt spøjst at man manuelt skal ind og definere dem som links.

På alle andre fora jeg færdes på genkender de automatisk en URL og laver dem om til links.

Ja har jeg også lige gjort, hifi4all gør det heller ikke aut, men nu virker det 

Redigeret af gasolin - 04-Januar-2015 kl. 13:46
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Markere linket og højere klik og tryk på søg efter.... (chrome) eller kopiere og sæt op i url søgefeltet

Det siden der ikke laver linkene om til noget man ikke kan trykke på

Og møg besværligt for os som bruger iPad fx.

Men recordere får det nok ændret en dag, så den automatisk laver links. Indtil da skal det gøres manuelt med koder eller ved markere link og tryk på globus.

Vil dog også sige Panasonic af de nævnte.

Redigeret af JordanDK - 04-Januar-2015 kl. 13:49
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 13:59
Jeg vil gerne have 50" og gerne større (valgte i sin tid billede kvaliteten over skærm størrelsen, var jeg lige glad med billed kvaliteten eller havde pengene havde jeg købt 50"), synes en pris på 4000kr er ok og ikke urealistisk højt beløb uanset om pengene skal lånes,kassekreditten skal bruges eller betales kontant.

Har et 42" panasonic g 20 som kostede ca 7000kr og det fungere fint, men er et lidt ældre tv ca 4 år-4.5 år gammel og er mindre pænt i desigen, har problemer med skærm belægningen som er skallet af, som man dog ikke altid kan se når man ser tv (forsikringen jeg købte dengang dækker ikke) og så hifiklubben,
komplett havde tilbud på 50" til 4000kr og tænkte jeg lige ville spørge om nogen af de tv til 4000kr (nogen koster normalt op til 7000kr) om de er noget værd.

Min mor har et 32" panasonic tv i 5000 serien og det har ok billede og for en fladskærm ok lyd, men er ikke ægte 100hz som jeg gerne vil have og da det tv jeg har er plasma vil jeg også spare lidt i strøm hvis det ikke er et plasma tv jeg køber.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Hej gasolin

Jeg ville ofre et par tommer, hvis maxprisen ligger på omkring 4.000 kr.

http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?man_id=17

Panasonic TX-48AS640E er på 48" og har flere gode tests bag sig, og til denne pris under 4.000,- er den nok uden konkurrence, når der ses på størrelse og billedkvalitet.

Mvh. Jørgensen

Ingen af dem der sælger den til ca 4000kr har den på lager, piximania som har den på lager koster den ca 250kr end de billigste sted og har langt fra hørt positivt om piximania, næste på listen der har skærmen på lager er cinemagic hvor prisen starter på 5700kr, men kan jo bare bestille og så vente, men alligevel 

Ved ikke om foden bliver et problem har lige fået surround anlæg

Er den her skærm panasonic ikke bedre end den jeg først linker til? http://www.pricerunner.dk/pl/2-2961795/TV/Panasonic-Viera-TX-50AS500E-Sammenlign-Priser

Redigeret af gasolin - 04-Januar-2015 kl. 14:15
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 14:26
jeg skal have nyt og ville købe nedenstående til 4999, hvis ikke lige min stue var for lille til 50". Det har fået god kritik og er et af de tv som Flatpanels.dk anbefaler. Så vidt jeg har forstået så holder Sony længere an sine koreanske konkurrenter 

Redigeret af slumbert - 04-Januar-2015 kl. 21:37
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

jeg skal have nyt og ville købe nedenstående til 4999, hvis ikke lige min stue var for lille til 50". Det har fået god kritik og er et af de tv som Flatpanels.dk anbefaler. Så vidt jeg har forstået så holder Sony længere an sine koreanske konkurrenter 

Dit link virker ikke der mangler et : efter https

For dyrt, men ville passe med min surround recicer nåede lige at købe den fra sony elgiganten havde på tilbud til 999kr
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 16:24
Av, selvom jeg var på vej ud af døren for at handle ind, kunne jeg godt lige have læst på skærmen, om fjernsynet var på lager eller ej. Beklager Embarrassed

Du kommer fra et plasma tv og er dermed rimeligt forvænt med et udmærket billede. Jeg har selv haft G20-modellen på et tidspunkt.

Var jeg dig, ville jeg lade pengene brænde lidt længere i lommen og se, om der ikke dukker noget op i prisklassen omkring 4.000,- kr., der er værd at se på - også i længere tid.

Dit forslag om Panasonic TX-50AS500E kaster umiddelbart to tests af sig.

http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/televisions/plasma-and-lcd-tvs/panasonic-tx-42as500-1257525/review

Motion blur eller slør ved bevægelser nævnes blandt andet, men læs selv testen igennem.

Den næste test er anført som værende udført i en butik, så..., men det nævnes at clouding kan være et problem tiltagende med skærmstørrelsen. Og forskellen mellem det sort og det hvide, skærmen kan producere, contrast ratio, nævnes også som et punkt.

http://www.digitalversus.com/tv-television/panasonic-tx-42as500e-p20142/test.html

Elgiganten har udsolgt nu. De har ellers haft en Sony KDL-48W605B på tilbud til ca. 3.800,- flere gange, som er veltestet flere steder i forhold til sin pris.

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2954274/TV/Sony-KDL-48W605B-Sammenlign-Priser

Men det er klart, at hvis du senere finder Sony i W7XX eller W8XX-serien til samme pris, så er de at foretrække.

Ellers som du selv er inde på, afvent om ikke Panasonic i 600-serien kommer ned omkring kr. 4.000 igen. Selv ville jeg ikke gå under 6XX-serien fra Panasonic, når plasma har været et tidligere tv.

Mvh. Jørgensen
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu