|
Kan man redigere i en optagelse ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 06:25 |
Hej
![]() Jeg har et Sony KDL-40W605B Når jeg timer en optagelse er der rig mulighed for at finjustere start - og sluttidspunkt. Derfor kunne man jo tro, at det også skulle være muligt, at redigere/beskære den færdige optagelse efterfølgende, - men umiddelbart kan jeg ikke se hvordan. Rent pladsmæssigt ville dette jo også være en enorm fordel. Kan man redigere i en optagelse ? Mvh. Ole (omg. hvor jeg dog sommetider savner min gamle Sony hdd-optager - med hamrende nemme og indlysende redigeringsmuligheder! ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender ikke dit TV, men tvivler på om nogen TV overhovedet har indbygget en redigeringsfunktion.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
ink1200 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2015 Status: Offline Point: 1 |
Hej Ved du om man kan optage boxers kanaler med dette tv? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan det optage.? Har det et Boxerkort. Hvis ja til det, så har du svaret.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
Av... jeg må indrømme, at jeg er lidt på glatis hér
![]() Men jeg har intet tilsluttet tv'et udover en 64Gb usb-stick. Ingen boxe, kort eller lignende. Det ligner at man kan stikke et kort ned i en "lomme" på bagsiden, men jeg kan ikke finde oplysninger om dette - der sidder stadigvæk en strimmel tape hen over! Men det ser da ud til, at dét med nemt at kunne skære reklamer mm. ud af en optagelse er fortid nu! - så lykkedes det alligevel for tv-stationerne at få det proppet ned i halsen på os til sidst ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Øh nej! Har du en digital tuner i en PC, eller en såkaldt netværkstuner, så du kan optage på computere, så kan du nemt redigere dine optagelser! Og havde du valgt et Panasonic TV, ville du kunne overføre optagelser til computeren, og så redigere dem der - men så dog ikke flytte dem tilbage til TV'et igen. M.v.h. |
|
![]() |
|
Og lige dér er du næsten ved at løse mit næste hovedbrud! ![]() Vi er nemlig på udkig efter en fladskærm til, i løbet af de kommende måneder. Det kunne jo så være et Panasonic - evt. et android, (uden at jeg dog endnu har sat mig ordentligt ind i denne nye verden). Jeg vil gerne kunne: 1) Optage et program på fladskærmen, - evt. på usb-stick, som kan flytte optagelsen til min windows-pc. 2) Redigere programmet/filmen på computeren, (læs: aflive "skrigemænd & talende tøjbamser" ![]() 3) Det betyder ikke noget, at fladskærmen efter redigeringen ikke kan afspille optagelsen igen, for jeg vil alligevel overføre optagelsen til en medieafspiller, evt. Dune HD Base 3D som herefter uden problemer skulle kunne afspille optagelsen på fladskærmen. Et par spørgsmål: ![]() Tror du ovenstående skulle kunne fungere ? Kræver sådan en "tuner-dims" en større pc-ombygning ? Mvh. Ole Ps! Det er måske for tidligt at kaste sig ud i "Panasonic Android" ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |