|
Dali kubik one vs Tptube tp200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 10:06 |
Godt nytår herinde.
Har købt nyt hus og får i den forbindelse nok ikke plads til anlæg i stuen, da væggen tv'et skal hænge på kun er de 140cm tv'et fylder. Vil så kigge lidt på de forskellige soundbars - og har indtil videre snævret feltet ned til disse to (libratone diva fravalgt af den bedre halvdel) - På Kubik one tiltaler det mig at kunne beholde min minime sub, og derved få mere knald på film. Men samtidig synes jeg godt om designet på tp200 og den går iflg specs ret dybt, så måske kunne sub frasælges og pengene bruges på at forbedre stereo setup'et på kontoret. Har dog endnu ikke lyttet til nogen af de ovennævnte, så er stadig kun i planlægningsfacen. Nogen der har lyttet til begge og kan komme med input? Alternativt andre modeller, jeg bør tage med i overvejelserne? Mvh Jan. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |