|
(V) Elac FS208 Anniversary Edition - Elac CC201.2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 11:24 |
||
Hej gutter. Jeg går lidt med tankerne om at sælge mit setup pga pladsmangel. Og derfor skifte til vægmonteret højtalere, måske B&W.
Setup består af 2 Elac FS 208 Anniversary Edition http://www.elac.com/en/archive/archiv_produkt_alt.php?f=44261 Begge står fejlfrit og i matsort. Centerhøjtaler er en Elac FS 201.2 Anniversary Edition http://www.elac.com/en/archive/archiv_produkt_alt.php?f=43921 Som også står fejlfrit og i matsort Der medfølger også 2x3meter BiWire Supra PLY 2.0 kabel monteret med banastik Alt er købt hos CSN Teknik tilbage i 2007-2008 Dette er dog ikke en salgstråd endnu, da jeg lige skal finde ud af hvad sådan et sæt er værd, jeg kan ikke rigtig finde nogle brugt priser på nettet desværre. Så derfor har jeg brug for lidt ekspertise herinde fra ;) Redigeret af kerovan - 04-Januar-2015 kl. 11:41 |
|||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du er i det mindste nok nødt til lige at komme med en alder på dine Elac
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
||
Glemte jeg lige ja ![]() Redigeret af kerovan - 04-Januar-2015 kl. 11:42 |
|||
Højrup Polering
|||
![]() |
|||
||
Edit: Så er der lidt mere info
![]() |
|||
Højrup Polering
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Hvis ellers membraner osv. er okay, så er højtalerne jo omkring 6-7 år gamle, og du skal regne med, at de er ca. 35% af nyprisen værd - ref dine kvitteringer på købet.
Højtalerkablerne er ikke rigtig noget værd, lad dem følge med dine højtalere ved et salg
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
Mht højtalerkablet, så ja det havde jeg også forestillet mig bare fulgte med. ![]() Membraner på højtalerne er i fineste orden, alt er passet og plejet ![]() Jeg gav selv 15.000 for hele sættet i sin tid |
|||
Højrup Polering
|||
![]() |
|||
||
Så er det jo nemt at regne ud. En lille fidus er måske at sælge herlighederne på HIFI4ALL, hvor medlemmerne generelt ved lidt mere om højtalere
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
I know ![]() Tak for hjælpen, så må vi se om de bliver solgt ![]() |
|||
Højrup Polering
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
||
Hej
Hvor står de henne i dk og hvad vil du sælge Elac 208.2 for ? Hvis du vil sælge uden center... |
|||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Det er en vurderingstråd, så det ved OP vel egentlig ikke..
Jeg vil mene OP vil få lave bud som gør han ikke vil sælge. Det er ikke sælgers marked da priserne rasler ned for brugt elektronik. |
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
||
Kerovan, trådstarter, nævner selv "så må vi se om det bliver solgt", så det er vel rimelig nok at forespørge en pris ? Såfremt man som jeg er interesseret..
|
|||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
|||
||
Hej igen.
Lige nu skal jeg først finde ud af hvad jeg efentlig kan forlange for dem, før de bliver solgt. Og jeg vil foretrække at sælge det hele samlet da jeg ikke er interreseret i at ligge inde med en center som ikke bliver solgt. Pengene skal nemlig bruges til et nyt setup ;-) Men det hele står i Nordsjælland. Men så snart jeg har fundet den rigtige pris så skal jeg nok oprette en salgstråd ;-) |
|||
Højrup Polering
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |