|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorkil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Status: Offline Point: 107 |
![]() Sendt: 27-Juli-2006 kl. 20:35 |
-i den billige ende - hvad skal man vælge? th |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
JVC 701 og Philips DFR9000 er nogle billige hdmi recievere.
|
|
![]() |
|
Graver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg kan helt klart anbefale Panasonic SA-SR57 med HDMI. Hvis man samtidig har Pana Fladskærm (VIERA) og evt HD-recorder, vil det gå op i en højere enhed med DVI- kontrol SA-SR57 er efterfølgeren for SR55 som har fået gode anmeldelser de fleste steder. Se evt. eventuelt: Jeg har ikke recorder men bruger den sammen TH42 PV60 Plasma-skærm og med DVD-S52 begge med HDMI.
|
|
![]() |
|
Thorkil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Købes hvor til hvilken pris? |
|
![]() |
|
Graver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Har købt mit sæt hos Godpris. SA-XR55-eren står som du kan se til 4k, jeg tror Micael kan skaffe XR57-eren til næsten det samme. Men prøv at ring/mail. Seriøs butik med flinke, rare mennesker og kompetent betjening. Kan anbefales. |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Hvad med Denons billigste.
Mvh. Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |