|
Dobbelfakturering fra netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:45 |
Har andre end jeg været ude for det ? og hvordan blev det løst ?
Det nå være fordi jeg i starten havde unblockus på. Tænker på at sætte det på igen og afmelde den amerikanske konto. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da klart du bliver faktureret to gange, hvis du har oprettet både en dansk og en amerikansk konto :)
|
|
![]() |
|
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Nej, det er nu ikke p.gr.a. ip-adresse, at jeg har 2 accounts. Jeg havde simpelthen 2 login mailadresser aktive. Jeg har nu fået slettet den ene. Så problemet skulle være løst nu, fremadrettet.
Ringede til deres support, og indtastede mit 6-cifrede servicenummer, som de beder om, og talte med dem. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Netop. Det var også det jeg opfattede det som om.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |