|
K: 2x3 TB WD Red diske - eller større! |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Nutman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2011 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2015 kl. 15:53 |
Leder efter sådanne 2 stk. til min Synology NAS. Kom frisk! ;)
Større diske kan også komme på tale. Jeg leder KUN efter diske, som er dækket af garanti - dvs. hvis du har kvittering. Redigeret af Nutman - 30-Januar-2015 kl. 10:58 |
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey,
Jeg har nogle 2TB - noget du kan bruge ?
|
|
![]() |
|
Nutman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2011 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 62 |
Ellers tak.
Skal bruge mindst 3TB-diske. |
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Op.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
De har en enkelt en her : http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=DEMOWD30EFRX&pn=Western%20Digital&vare=892822
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Næææh, de havde faktisk 2 (det skrev de ihvertfald), så jeg har nu bestilt 2.
Mange tak for linket ;)
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Hold da op - svarer de på en søndag ?!?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Der står de har 2 stks på lager .. Men det er Demo modeller og der står ikke hvor længe de har kørt.
|
|
![]() |
|
Nu søgte han jo i forvejen brugte HDD'er. Så det er nok lidt mere sikkert/garanti ved at købe et par demo HDD'er frem for at handle privat.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Har set private uden kvaler kræve 5-600 kr for diske, der har kørt 800+ timer, og her er der fuld reklamationsret på - så det tør jeg godt.
Der var, iflg. beskrivelsen hos BJ Trading, 2 stk. på lager, så jeg bestilte 2 stk. Han har ikke svaret endnu, men nu må vi se hvordan situationen udvikler sig i løbet af mandagen. ;)
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Ok, situationen ændrede sig så fra at jeg havde bestilt 2 stk. til at de tilsyneladende SLET ingen havde på lager.
Pænt skod. De burde se at få sig et ordenligt lagerstyrings- og webshop-system... :-( Så... jeg leder stadig!
Redigeret af Nutman - 12-Januar-2015 kl. 10:09 |
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Guld80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Greve, Denmark Status: Offline Point: 44 |
Jeg har fire stk. 3TB WD Red.
En ny og uudpakket. En som jeg lige har sat i min pc mellem jul og nytår, dvs. brugt i 14 dage. De sidste 2 har været anvendt i 15 måneder i min pc. Havde oprindeligt en plan om at bruge dem i et Synology Nas med plads til 4 diske, men pga. en flytning kom jeg aldrig videre i processen.
Redigeret af Guld80 - 12-Januar-2015 kl. 11:22 |
|
65" LG OLED OLED65E8
Retired 65" Samsung LED 65HU7505. Retired 50" Panasonic Plasma 50PZ800E. Retired 36" Panasonic CRT TV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |