recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sort skærm på Samsung 65F8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sort skærm på Samsung 65F8005

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 593
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sort skærm på Samsung 65F8005
    Sendt: 09-Januar-2015 kl. 21:14
Jeg har et Samsung 65F8005, som pludselig ud af det blå er begyndt med sort skærm med Samsung-logo efter cirka 3 timer - lyden er der stadig, så jeg får ud fra, at det er en eller anden screensaver/strømsparefunktion. 

Det skal lige siges, at det frem til i dag IKKE har gjort dette og der er IKKE ændret i indstillinger. Jeg har slået alt fra under Økostyring og Autobeskyttelsestid er ej heller aktiveret (dobbelttjekket at det IKKE var aktiveret). 

Jeg fatter ikke hvorfor det pludselig begynder på dette Angry

Redigeret af sbndk - 09-Januar-2015 kl. 21:15
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2014
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 15:31
Lyder også mega underligt.

Prøv med at tjekke for seneste software Update & derefter en nulstilling af hele tv'et & slå alle øko funktioner fra.
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 15:34
Ja, jeg begriber det heller ikke. I dag har det så kørt snart 6 timer uden at komme med den sorte skærm - og jeg har absolut intet ændret eller gjort noget anderledes i dag. Det fatter jeg ikke.

TV'et fejler under forsøg på opdatering inde via menuen, så nu har jeg hentet den ned på computeren og smider den på en USB-stick, hvis problemet kommer igen. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Ja, jeg begriber det heller ikke. I dag har det så kørt snart 6 timer uden at komme med den sorte skærm - og jeg har absolut intet ændret eller gjort noget anderledes i dag. Det fatter jeg ikke.

TV'et fejler under forsøg på opdatering inde via menuen, så nu har jeg hentet den ned på computeren og smider den på en USB-stick, hvis problemet kommer igen. 

Det er ingen fejl.
Opgraderingen er på hele 724 MB, hvilket du ikke har lagerplads på dit tv. Derfor har Samsung lagt en vejledning i forbindelse med downloaden.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det er ingen fejl.
Opgraderingen er på hele 724 MB, hvilket du ikke har lagerplads på dit tv. Derfor har Samsung lagt en vejledning i forbindelse med downloaden.

Åh - ja, det er ikke nødvendigvis ret nemt at gennemskue, når fejlmeddelesen hedder 'Ustabil internetforbindelse' og en henvisning til at kontakte min internetudbyder. Aha. 

Jeg vil da frygtelig gerne vide hvad Samsung mon forventer, når jeg ringer til TDC og oplyser en fejlkode fra et Samsung-TV :) 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 18:16

Det er ingen fejl.

Åh - ja, det er ikke nødvendigvis ret nemt at gennemskue, når fejlmeddelesen hedder 'Ustabil internetforbindelse' og en henvisning til at kontakte min internetudbyder. Aha. 

Jeg vil da frygtelig gerne vide hvad Samsung mon forventer, når jeg ringer til TDC og oplyser en fejlkode fra et Samsung-TV :) 

Jeg forstår dig godt. Jeg har oplevet det samme at mit tv ikke ville opdatere fordi firmware var for stor. Så det var min erfaring. Og nu også din

Lad os høre hvordan det går efter din update.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 18:21

Det er ingen fejl.

Jeg forstår dig godt. Jeg har oplevet det samme at mit tv ikke ville opdatere fordi firmware var for stor. Så det var min erfaring. Og nu også din

Lad os høre hvordan det går efter din update.

Det skal jeg nok. Det kan dog godt ske, at jeg venter lidt med opdateringen, da TV'et af uvisse årsager ikke har lavet fejlen i dag - den er altså tilsyneladende forsvundet ud af det blå ligesom den kom ud af det blå. Så jeg lader det lige køre videre med den nuværende firmware for at kunne sammenligne før/efter. 

Tak for indspark Smile
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 19:11

Det er ingen fejl.

Det passer ikke. Seneste opdatering til F8005 er OTA, og kan installeres uden problemer via TV'ets opdateringsmenu.
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Det passer ikke. Seneste opdatering til F8005 er OTA, og kan installeres uden problemer via TV'ets opdateringsmenu.

Det er du velkommen til at komme og forklare mit TV så Smile

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 19:21
Måske tager jeg fejl Palle, men på Samsung.dk står følgende

Opgraderingsfil (USB)
ALL OS, 723.89 MB, EXE, MULTISPROGDISPLAY
VERSION : 1122.2
2014.12.02 tooltipbox
....

Er det OTA?
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2009
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 11:10

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Det er du velkommen til at komme og forklare mit TV så Smile

Jeg opdaterer også mit F8005 OTA, det har altid været uden problemer.
Seneste opdatering 1122.2 er også foretaget OTA.

Michael.
Samsung QD-OLED S95B.
Apple TV 4K
DENON AVR-X2800H.
2x Dali Opticon 6mk2.
1xDali Opticon Center.
2xDali Facon Bag.
Waoo 500/500
Til top
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2009
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 11:16

Måske tager jeg fejl Palle, men på Samsung.dk står følgende

Opgraderingsfil (USB)
ALL OS, 723.89 MB, EXE, MULTISPROGDISPLAY
VERSION : 1122.2
2014.12.02 tooltipbox
....

Er det OTA?

Ja, den opdatering er også OTA, eller har ihvertfald været det, mit F8005 hentede den da jeg søgte efter ny firmware via menuen i Tv´et, få dage den var udgivet.

Michael.
Samsung QD-OLED S95B.
Apple TV 4K
DENON AVR-X2800H.
2x Dali Opticon 6mk2.
1xDali Opticon Center.
2xDali Facon Bag.
Waoo 500/500
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu