|
Solgt! : Marantz, Panasonic, Argon, Dali |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2015 kl. 19:32 |
Hej Recordere.
Ikke meget salg i første annonce, så nu prøver vi sådan her ![]() Følgende sælges samlet eller hver for sig. Alt udstyr er i god stand( undtagen subwoofer som beskrevet nedenfor). Befinder sig i Varde/Esbjerg Marantz SR 4001 Av-reciever= 300kr Panasonic dbm bd60 Blueray afspiller(sort)= 100kr 2x Argon 7240 gulvhøjtalere(sort)= 500kr 1x Argon 6250 Centerhøjtaler(sort)= 250kr Dali AW8 Subwoofer(sort)+10m Clicktronic subwooferkabel: 250kr Subwooferen fungerer ikke- står og brummer hele tiden. En hurtig google-søgning indikerer, at stelforbindelsen er røget. Det skulle være til af fikse hvis man har tid/evner - det har jeg ikke ![]() ![]() Det hele sælges samlet til 1000kr. Skulle man have en iphone eller et tv i overskud, kunne det også have interesse som del af en byttehandel ![]() Jeg har desværre ikke original pakning eller kvitteringer (muligvis på Reciever- skal lige tjekke), men skriver selvfølgelig gerne en sådan. mvh Karlsen. Redigeret af karlsen - 23-Februar-2015 kl. 23:26 |
|
![]() |
|
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sælges også via DBA.
|
|
![]() |
|
Op :-)
|
|
![]() |
|
Ny Pris
![]() |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Sidste "bump" inden turen går til "røde kors butikken". :-)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Noget du kan sende??
Marantz SR 4001 Av-reciever= 300kr Panasonic dbm bd60 Blueray afspiller(sort)= 100kr |
|
![]() |
|
Jeg har desværre ikke længere original emballage og i betragtning af forstærkerens vægt og Blueray-afspillerens følsomhed for slag/stød/ klemt osv. må jeg desværre melde pas til at kunne sende det.
mvh /Karlsen |
|
![]() |
|
matthesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Hey. Hvad er målene på: Panasonic dbm bd60 Blueray afspiller(sort)?
|
|
![]() |
|
L 35cm, b 43cm, h 5cm.
( plus evt stik bagpå) |
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
Hej Karlsen
Hvad siger du til 500 kr. og så kommer jeg og henter det hele på mandag hvis jeg ikke er blevet overbudt? Mvh. Henrik
|
|
![]() |
|
Bud noteret.
Lader "auktionen" kører til og med Søndag. mvh Karlsen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |