|
Den nemmeste løsning til DR fra nettet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2015 kl. 18:30 |
Hvordan får man nemmest DRs livetv til fjernsynet, når man har nedlagt sin antenne, og ikke ønsker en stueantenne?
Chromecast virker fortræffeligt til netflix og viaplay. Men DR har ikke en app hertil Kan ikke overtale iPad til at sende DR live til Apple tv? Hvad gør i andre med DR? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vi ser det som regel via antenne. webstreamen efterlader meget tilbage at ønske på den kvalitetsmæssige front. men der er jo også et plugin til xbmc/kodi/plex hvis man har en comp koblet til tv.
|
|
![]() |
|
morten_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Chromecast kan bruges ved at tilgå DRs side med browseren.
|
|
![]() |
|
morten_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Ihvertfald på Android ved ikke med iOS.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Som Morten_b er inde på, så virker det gennem browseren på Android, så prøv evt. med Android browseren til iOS. Om det virker, aner jeg dog ikke. Men det er da et forsøg værd :)
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1225 |
Hos mig virker det fint med at streame live TV via iPad og Atv
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Streamer også fint fra DR app på ipad til apple tv
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Aerik: skud i tågen, bruger du en TDC eller Yousee router til dit netværk? Det er skyld i langt størstedelen af de airplay problemer vores kunder har.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Jeg kan tilføje at det også er sådan jeg gør det, og det fungerer fejlfrit her.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Otto du har helt ret.
Yousee er opsagt med udgangen af januar, så må teste efter når det nye udstyr dukker op. Ellers lyder det til, at jeg er dækket ind med både iOS og android til st kunne sende DR til tv. |
|
![]() |
|
Mademan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Sted: København Status: Offline Point: 14 |
Jeg stjæler lige lidt opmærksomhed fra trådens oprindelige formål - håber det er ok. Jeg har Yousee (har en router med både 2,4 og 5 GHz) og er storforbruger af airplay, både musik og video. Bor i lejlighed i København, så der er sikkert også meget "wifi-støj" og lignende. Oplever ofte lidt knas med airplay og det skyldes som nævnt sikkert også routerens kvalitet. Kan du give et forslag til en router der sandsynligvis vil give en mere stabil forbindelse? Og skal en sådan kobles på efter den nuværende router eller kan en ny bruges i stedet? Mvh. Kasper. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg køre selv med flere iPads/ ATV i huset og har heller ikke problemer streaming med DR etc. har TDC og deres gamle sorte router, dog er alle iPads/ATV og iPhones koblet op på en airport extreme på 5Ghz. Men TDC's router sidder først og den kan man også tilgå på 2.4Ghz. også uden problemer med streaming, men jeg mener også at jeg har lavet nogle ændringer i opsætningen på et tidspunkt.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |