|
keyboard med volumen kontrol |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2015 kl. 23:14 |
Da jeg har gemt forstærker væk skal jeg fonde et keyboard som kan fungere som volumen kontrol.
Det keyboard jeg har nu er følsomheden for lav. Dvs for høj db for hver gang jeg trykker volumen up. Findes der et keyboard med bedre justering for volumen så man ikke smadre sine højtalere med for højt spring i db. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er skridtene for volumenregulering styret af hvilket keyboard du bruger? Det handler vel om hvilken driver du bruger og kan derfor muligvis klares blot ved at prøve en anden. Jeg bruger selv kun Microsofts egen "HID Keyboard device" driver og her rykker volumen sig i ret små skridt.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |