recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - alternativ til boxee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

alternativ til boxee box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: alternativ til boxee box
    Sendt: 27-Januar-2015 kl. 08:45
Hej venner

Jeg har i flere år haft stor glæde af en boxee box da den æder alle filer. Det eneste der er lidt træls er at der ikke er mulighed for dansk Netflix.
Mit spørgsmål er om der er et nyere alternativ som netop kan køre dk netflix men også er ligeså god til at afspille stort set alle filfomater, som har været et kæmpe plus for mig på boxee boxen.

Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 08:57
Hvis det skal være samme prisleje er man nok i en WD TV og ellers vil jeg anbefale en Intel NUC, selv den billigste (DN2820FYKH) kan dække behovet. Har selv varianten dog med 8GB ram og SSD men man kan klare sig med 4GB og en større USB 3.0 stick. Jeg kører XBMC og Windows 8. 

Redigeret af Jakabov - 27-Januar-2015 kl. 09:10
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 09:44
Tusind tak for dit svar. Afspilleren skal  kunne "æde" det fleste filformater, som bd-iso og evt .rar for nemhedens skyld.
Er ikke meget for sådan noget mini pc noget men wd live virker ok.

På kinasiden har jeg umiddelbart kun kunne finde

HiMedia Q5 4K3D

og

MX3 MXIII

Og til slut har jeg overvejet den nye Nexus player, men den ved jeg ikke ret meget om?

Ved nogle noget om himedia og mxIII ?

Redigeret af buenso80 - 27-Januar-2015 kl. 10:00
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu