|
Ipad og CMORE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
@rnem ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2015 kl. 01:53 |
Jeg har et problem med at se CMORE på TV'et via HDMI kablet
Jeg kan se div. film på Ipad'en men når HDMI kablet tilsluttes for at se filmen på TV'et, er det kun CMORE's "logo" som vises på TV'et og filmen vises på Ipad'en. Det burde være omvendt, således at logo'et ses på Ipad'en og filmen på TV'et. Det fungerer fint når jeg ser noget via HBO. Hvad og hvor ligger problemet ?? Mvh Arne
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne det ikke tænkes, at CMORE app'en ikke understøtter den funktion af rettighedsmæssige årsager?
Det gør en del andre streaming-apps nemlig heller ikke (stofa, tv2play).
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Stofa modstykket You See Play virker fint på den måde. På Android i hvert fald, også via Miracast. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
@rnem ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
Hej
Det har virket tidligere,og det er betalt 😊 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |