|
Telmore musik og chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FlemmingenP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2015 kl. 11:39 |
Hej med jer
Jeg har netop fået adgang til Telmore musik. Jeg har gennem en del år haft squeezebox duet, hvilket jeg har været glad for. Nu ville jeg så købe et nyt streaming system, men stejler lidt over prisen. Derfor vil jeg høre, om der er nogen som ved, om man kan få sendt sit Telmore musik ud til chromecast. Dette som et billigt alternativ til Sonos eller andet. Ved I det? Mvh Flemming
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved ikke om de har fået det i deres app endnu.
Men ellers hvis din mobil kan lave skærmdublering med Chromecast vil du kunne få musikken ud på denne måde. Kan jeg hvert fald med Spotify. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Så vidt jeg ved, er det kun Google Play Music selv samt Deezer, som har Chromecast support direkte i app'en. Altså af musikstreaming apps.
|
|
![]() |
|
FlemmingenP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
Tak for det. Jeg har forsøgt men kan ikke lige få det til at funke. Skærmdublering er det det samme som Screen Mirroring?
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
Nå ja - google play var vist med i købet af Chromecast. Jeg må prøve. Tak
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Den nyeste opdatering af Tellmore understøtter Chromecast. Det virker fint.
Men er der nogen der ved om den også understøtter Chromecast Audio? Påtænker at købe en sådan, men kun hvis Telmore understøtter det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |