|
må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jaroel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2014 Sted: Brabrand Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2015 kl. 21:20 |
Hej, jeg er på udkik efter en integreret forstærker som skal trække et par System Audio SA 205. til at gengive lyden fra fjernsynet, hvorfor det skal være med fjernbetjening.
Når jeg kikker her og på DBA synes jeg primært der sælges gamle, meget dyre eller meget kraftige forstærkere. Den skal nemlig stå i et tv-møbel så der er ikke plads hvis den skal kunne komme af med varmen. så forstærkeren må helst ikke være højere end 12 cm Så ligge du inde med en forstærker der lever op til det ovenstående så er jeg interesseret. max 1000 kr da jeg kan få en ny der lever op til mine krav til 1500 kr. Mvh Jakob Redigeret af jaroel - 05-Februar-2015 kl. 10:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |