|
B: Harmony One |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2015 kl. 11:32 |
Har sådan en fejlfri harmony one liggende hjemme i skuffen som ikke bliver brugt.
Jeg har søgt lidt i forum og på DBA, og priserne er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for. Alderen er omkring 4 år - ingen kvittering eller kasse så vidt jeg husker. Købt via recordere - så alderen er med forbehold for at tidligere ejer har meldt korrekt ud. Så jeg tænkte om der ikke kunne findes en sjov byttehandel, til et eller andet der måske vil blive brugt lidt mere ![]() Der er umiddelbart ikke brug for udskiftning i kalber på matriklen, men alt har interessere og jeg kan også godt smide lidt mønt hvis det rigtige kommer. Så uanset hvad du bringer til bordet så smid et bud, så ser vi om det er noget jeg lige står og mangler
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |