recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 2x4 GB ram til Macbook Pro fra 2011
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 2x4 GB ram til Macbook Pro fra 2011

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 2x4 GB ram til Macbook Pro fra 2011
    Sendt: 04-Februar-2015 kl. 16:09
Jeg kunne godt tænke mig lidt flere kræfter i min Macbook Pro Early 2011. 

Hvis nogen har sådan et sæt liggende, vil jeg meget gerne købe dem.

Helst i nærheden af Kbh S, men ellers er de jo nemme at sende.
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2015 kl. 17:27
Kan du oplyse hvilke ram der er påkrævet?
DDR2-3? FSB?
evt et model nummer eller lign. så skal jeg se hvad jeg kan finde, har rigtig mange 4gb klodser liggende af nyere typer., skulle være mærkeligt ikke at kunne finde 2 klodser der passer. (dog ikke Apple branded)

Og hvad vil du slippe?

Redigeret af fiskerendk - 04-Februar-2015 kl. 17:28
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2015 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

DDR2-3? FSB?
evt et model nummer eller lign. så skal jeg se hvad jeg kan finde, har rigtig mange 4gb klodser liggende af nyere typer., skulle være mærkeligt ikke at kunne finde 2 klodser der passer. (dog ikke Apple branded)

Og hvad vil du slippe?

Lige en lille hurtig :-)
Jeg har idag fået en RAM klods ind ad døren købt af Fiskerendk
Perfekt handel, hurtig levering og INGEN problemer. (har netop monteret klodsen og den funker) :-)
Så køb roligt af ham hvis i kan komme til enighed.
Mvh. Rasmus

Redigeret af fausing - 04-Februar-2015 kl. 18:00
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2015 kl. 22:18

DDR2-3? FSB?

Og hvad vil du slippe?

Jeg har kigget på sådan et par 

Crucial Apple RAM DDR3 8GB (2x4gb) 1333MHz SO-DIMM

De skulle kunne passe i den ? 

Min Mac kører pt. med 2x2 gb ram 1333MHz . Må indrømme at jeg ikke har vanvittig meget forstand på det . Min Macbook Pri er en "tidlig 2011" model med i7.. 
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2015 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

DDR2-3? FSB?

Og hvad vil du slippe?

Lige en lille hurtig :-)
Jeg har idag fået en RAM klods ind ad døren købt af Fiskerendk
Perfekt handel, hurtig levering og INGEN problemer. (har netop monteret klodsen og den funker) :-)
Så køb roligt af ham hvis i kan komme til enighed.
Mvh. Rasmus

Takker ! :) Det er altid godt med nogle anbefalinger . Det er præcis det et forum er til for . 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 11:31
Det skulle nok være muligt at fremskaffe 2x4GB PC3-10600 eller PC3-12800.
Jeg skriver lige i morgen når jeg har tjekket. Hvad vil du ofre?
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 17:33

Det skulle nok være muligt at fremskaffe 2x4GB PC3-10600 eller PC3-12800.
Jeg skriver lige i morgen når jeg har tjekket. Hvad vil du ofre?

Okay. Det siger mig intet, men går ud fra at du mener at min Mac vil kunne benytte dem ?

Puha, så lidt som muligt :) Du har varen, du kender prisen ..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 17:48
Altså de RAM du har skrevet er PC3-10600. ;) altså nye RAM i samme mængde koster 540kr + forsendelse. Så hvad med halvdelen + porto? (10-20kr)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 10:42
Jeg har 2x Samsung 4GB PC3-10600 (1333 MHz) SO-DIMM 204pin liggende foran mig. Hvis du er interesseret lad mig vide det inden kl 15. For så bliver de afsendt idag. Skal nemlig på ferie så det skal være idag hvis det er.
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 15:29

Jeg har 2x Samsung 4GB PC3-10600 (1333 MHz) SO-DIMM 204pin liggende foran mig. Hvis du er interesseret lad mig vide det inden kl 15. For så bliver de afsendt idag. Skal nemlig på ferie så det skal være idag hvis det er.

Jeg har sendt dig en PM
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 16:53
Ja det så jeg desværre lidt for sent det må du undskylde.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu