|
netflix hakker i lyden på yamaha reciver |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2015 kl. 10:14 |
Hey
har et problem med hakkende lyd på netflix når jeg kører over reciver. Netflix ligger i mit smart tv og der er ingen probl når jeg kører lyden på tv uden reciver. Har ingen probl ved alm tv kiggeri heller . Min net forbindelse er iorden . display på min reciver står og blinker imellem dts og dolby pro logic når lyden hakker. Nogen bud?? |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
som regel er det forringet antennesignal, er dine kabler skærmede ordentligt. kan du måle antennesignalet direkte og via yamaha om der er forskel.
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Antennesignal og Netflix. Der er vist noget du har glippet, Ole ;-)
OT: Det lyder som om der er noget galt i TV'ets ARC opsætning. Der er ikke DTS på Netflix. Der er DD eller DD+.
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Jeg har i tvet valget imellem dts neo og dolby mener jeg.
jeg har i min reciver dts stående i display ved alm tvkiggeri Når jeg vælger dts neo |
|
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, men hvorfor vil du vælge DTS Neo? Det er en tillempet 5.1 indstilling i stil med Dolby Pro Logic.
Så er sikker på, at det er derfor det går galt. Skift over til Dolby, så slipper du for det. Dit TV kan alligevel ikke modtage andet end Dolby på Netflix og gennem almindelig TV. Og jeg ville aldrig lade TV'ets decoder lave reencode et lydspor. Det er din forstærker meget bedre til.
|
|
![]() |
|
Det prøver jeg efter job
![]() |
|
|
![]() |
|
Forstår egentlig slet ikke TV'et har funktionen for DTS Neo. Det har den intet at bruge til :-)
Redigeret af Nagash - 09-Februar-2015 kl. 14:04 |
|
![]() |
|
Det er et samsung.
på mit gamle panasonic var der ikke de optioner at vælge imellem. man skal osse vælge" line" og kan ikke lige huske hvad den anden hedder |
|
|
![]() |
|
Det er noget jeg vil fraråde at bruge på noget tidspunkt. Det får du intet ud af. Lad forstærkeren klare de forbedringer i lyden du skal foretage.
|
|
![]() |
|
Probl er at jeg skal vælge imellem dem.
jeg smider lige op senere hvad præsis mine optioner er i lydmenu |
|
|
![]() |
|
Jamen så vælger du bare altid Dolby
|
|
![]() |
|
DennisBrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2014 Status: Offline Point: 28 |
Jeg havde samme problem med min nye Yamaha receiver. Jeg opdaterede til nyeste software på den og så forsvandt problemet. Min receiver er en RX-V577.
Håber det kan hjælpe dig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |