|
Trådløs HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2015 kl. 18:15 |
Jeg skal flytte rundt på min bio.
Derved kommer der lang afstand mellem processor og projektor. Har nogen erfaring med trådløs HDMI? Der findes nogle kits med sender/modtager, men jeg aner ikke, om det fungerer ordentligt. Epson har projektorer med denne funktion....så det må da fungere. |
|
![]() |
|
Anras32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2013 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har lige nu et Marmitek trådløs HDMI sæt. Det fungerer super fint. Jeg har en boxee box i min stue, som jeg også gerne vil bruge i mit soveværelse, og der er den trådløse HDMI super fin. Der er en afstand på 5-6 meter, og en murstensmur mellem, og det kører uden problemer. Den kan dog være et par sekunder om at finde forbindelse, men når den har den, står billedet super fint. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |