|
Nyt hjem til min Raspberry! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 19:43 |
Søndags legohygge med børnene medførte et nyt hjem til min nye Raspberry Pi 2. Der mangler lidt finesser, men er godt på vej. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser hyggeligt ud
![]() |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Man kan sige "Så er dén i hus!" Eller: "Der er elektronik i hele huset"...
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Er den bricked?
Klaus |
|
![]() |
|
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
Bricked? Den forstår jeg ikke lige...
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Bricked er når noget ikke virker mere. F.eks. ved jailbrake af iPhone der går galt, så er det en brick. :) Men her kan man godt sige den er bricked. ;)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |