|
mystart search |
Besvar |
Forfatter | |
bente holme 12
Ny bruger Oprettet: 18-Februar-2015 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2015 kl. 14:26 |
hvordan får jeg slettet programmet = my start search.
Hilsen Bente Holme |
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har fjernet det fra programmer og funktioner så er det sikkert genvejen som har linket i. Fjern genvejen på processen linien og lav den igen fra den inde under start og alle programmer
|
|
bente holme 12
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke kunne se det i fjern programmer , det popper op når jeg går på nettet og er som søgeprogram
|
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja det regnede jeg også lidt med prøv at start din browser ved at gå ned i start menuen og i søge feltet skriv iexplore.exe og tryk enter. Starter den da på samme side?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at Google remove mystartsearch....
Klaus |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Understående har jeg haft brugt, og den virkede. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
bente holme 12
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
bente holme 12
Funktioner
Tak(0)
|
tak for hjælpen , har fået det væk nu . Bente
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |