|
S: Roku 3 og Roku streaming stick |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2015 kl. 12:01 |
Sælges:
Roku 3 fra slutningen af februar 2014 købt på amazon.co.uk (købt af koxxxx herinde fra). Jeg har brugt den et par gange, men har opgraderet mit tv. Pris: 400 kr + fragt. Roku Streaming stick fra november 2014, købt hos Roku.com Den har været brugt en gang. Pris: 250 kr + fragt Befinder sig i KBH og begge dele kan afhentes.
|
|
![]() |
|
KimH84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du solgt Roku 3?
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Nej den er stadig til salg.
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Hvis KimH84 springer fra eller du ikke hører fra ham, så vil jeg godt købe den Roku3.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Han sprang fra så det er din hvis du vil have den.
|
|
![]() |
|
Roku3 solgt.
Streaming stick er stadig til salg. |
|
![]() |
|
cyclups ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2015 Status: Offline Point: 2 |
Hej, er det den "normale" hdmi version af Roku's streaming stick eller er det MHL versionen som får strøm fra hdmi stikket?
hvis det er den normale og alle kabler samt remote følger med så vil jeg godt smide 250kr plus fragt.
|
|
![]() |
|
Det er den normale version. Der medfølger usb kabel, Remote, wall adapter og stick'en
|
|
![]() |
|
cyclups ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2015 Status: Offline Point: 2 |
Du har fået PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |