|
Hvor ville I kigge efter hælervarer? (Tyveri) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2015 kl. 22:59 |
Hej alle
Vi har netop haft tyveri, hvor der blandt er stjålet en del elektronikdimser. Bærbar PC, harddiske, kameraer osv - derfor havde jeg tænkt mig at holde lidt øje med blandt andet dba og guloggratis for at se om jeg tilfældigvis snubler over stumperne dér - flere ideer og forslag til hvor jeg evt. burde kigge de næste dage? Mvh Tommy Redigeret af tipsen - 20-Februar-2015 kl. 23:00 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øst Europa ville også være et godt bud. Trist med indbrud. Håber i for dækket en del med forsikring :-/
|
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
Den lokale bæverding og varevogne der krydser den danske grænse.....
|
|
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Lav søgeagenter på de varer du har fået snuppet - på google og dba - (jeg ved ikke om man kan på guloggratis - men alleannoncer.dk kan)
Hvis det var tyve fra østeuropa, så kan du nok regne med de bliver shippet over grænsen, men er tyven lokal, så har man jo ofte hørt om at folk har fundet deres gods på diverse sider efterfølgende |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Specielt dba vill jeg holde rigtig godt øje med. Det flyder desværre med hælervarer derinde.
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
ja tror desværre ikke det er her og og på HWT, men mere på DBA du skal kigge.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Men ring endelig ikke til politiet hvis du finder dine ejendele - de gør nemlig intet.
Jeg håber der i mod at du har en god forsikring uagtet, at man som oftest taber mange penge på den type af besøg som du har været udsat for.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
tipsen en idé fremover ville nok være at smide noget software på pc´en som enten har noget tracking eller noget som låser pc´en.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Tak for alle forslag og kommentarer - jeg tror også kun der er en *meget* lille chance for at jeg nogensinde får noget af det stjålne tilbage, men nogle af stumperne ville jeg rigtigt gerne have retur, så vil også gerne bruge lidt tid på at snuse rundt efter det.
@Hother; Hvad ville du i så fald gøre, hvis du finder nogle af de stjålne stumper udbudt til salg? Jeg er ikke umiddelbart interesseret i en fysisk konfrontation. @Treated: Har du nogle forslag eller links til sådan noget software - det kender jeg ikke selv til - hvordan vil man tracke en bærbar, hvor der ikke er gps eller mobilforbindelse? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvis du finder nogle af dine ting på dba, skal du ringe til politiet. Så der var en håndværker, der fik noget af sit værktøj tilbage. Men hvis ikke dine ting er mærkede, kan det blive svært at bevise det er dine.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jamen mit sind siger mig jo, at jeg fluks ville kontakte politiet. Men min erfaring siger mig, at jeg ville skåne dig for en nærmest "Fornedrelse" i at opdage en trækken på skuldrene.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |