|
Solgt: Oppe BDP 83 kodefri på dvd+bluray |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 10:11 |
Oppe BDP 83, kodefri via chip på DVD og Bluray i god stand med original emballage sælges for højeste bud over 500 kr inden næste søndag kl 20.
Alle bud er uden porto, alternativt er afhentning i svendborg muligt. Jeg har original emballage til forsendelse. Billeder følger. Redigeret af hifibo - 10-Marts-2015 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
så kom der et billede.
Kommer prisen over 1000 eks porto smider jeg et audioquest hdmi kabel med i handlen gratis. |
|
![]() |
|
kablet har jeg ikke et billede af, hvi det betyder meget for en af jer skal jeg nok finde det frem.
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
501,- budt ;)
|
|
![]() |
|
Jamen så er vi da i gang...
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
700 pp
|
|
![]() |
|
Skal den virkeligt gå for 700 kr ?
|
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Hej, er interesseret, kodefri-chippen, er det Blu-ray chip.dk's, der åbenbart kan sættes ud ad kraft af Oppo's softwareopdateringer?
Venligst Jan. |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Hej,
Den er købt i england, så det må være et nej |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Byder 800kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |