|
Spørgsmål til kommende kælder bio med lavt loft |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 18:15 |
Hej
Vi står overfor at skulle flytte i hus og i den forbindelse er der dukket et rum op til mig ![]() Rummet 5.4 x 4m men der er kun 2m til loftet og jeg er i tvivl om det bliver et problem da jeg ikke helt ved hvordan jeg regner det ud med den lave lofthøjde. Mit PJ setup er på nuværende tidspunkt en HW55ES og et Elitescreen tabtension på 100". Er der nogle derude med kælderbio og lav lofthøjde som vil dele af deres erfaringer? Redigeret af Boffer24 - 23-Februar-2015 kl. 17:02 |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min frygt bunder særligt i at der ved to rækker siddepladser vil bliver genereret "hoved" skygger fra forreste række da man muligvis vil komme ind i skudlinien. Alternativt et mindre lærred så man sidder bag projektoren men man vil jo gerne have det så stort som muligt.
En anden frygt er at der er en der går ind i projektoren eller banker hovedet op i. Men det kunne muligvis løses ved at montere den lidt ude i siden og så justere billedet ind. |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidder også og lurer på nogle af de bio'er i 21:9 og tænker at det måske er nemmere i bio med lavt loft? Og en del federe i oplevelsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |