|
Nyt tv LG eller panasonic ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 22:38 |
Hej,
Skal have købt et nyt tv til stuen. Har kig på følgende 2 modeller : LG 55" UHD SMART TV 55UB850Panasonic 55" 3D Smart LED-TV TX-55AS750ESkal man vælge 4K fremfor fuld HD ? Pft. Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville være på forkant og tage UHD.
Overvejer at skifte mit 3 år Sony ud med et nyere med UHD. Stein |
|
![]() |
|
rundogrask ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2015 Sted: nørresundb Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det ikke er for sent - skal du se sport (fodbold), så sørg for at have checket for banding i butikken hvis muligt, inden du får det hjem. den fejl begik jeg. Har lige smidt LG 65ub950v retur. Det var en dårlig oplevelse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |