recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - amazon fire tv XBMC eller andet grej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

amazon fire tv XBMC eller andet grej?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slawter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slawter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: amazon fire tv XBMC eller andet grej?
    Sendt: 23-Februar-2015 kl. 17:59
Jeg vil gerne have et rimelig simpel tv boks af en eller anden slags.
Har tænkt på Roku3 eller amazon fire tv med XBMC på så man kan smide en usb harddisk på med MKV filer og så kunne afspille dem der, istedet jeg jeg skal bruge min computer. 

Hvis en har en god ide som også bare virker uden for meget og for tit bøvl med en ide til "medie center" høre jeg meget gerne.

Jeg har for lææææænge siden prøvet raspbarry pi, det var ikke helt optimalt, det var da sjovt at prøve :)

Men den amazon fire tv er den til at skaffe et sted uden folk skal tjene fed på den. Amazon vil ikke sende til DK.

Det samme er det selvfølgelig med Roku3 og så kan der komme told og moms på.
Gå væk smagsneutral fabriks fødevare :)
Til top
Mesinge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Juli-2005
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mesinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2015 kl. 17:10
Jeg købte et Fire tv i Flensborg sidste efterår,jeg bruger den med kodi og en nas,der kan osse bruges USB
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 14:28
Raspberry Pi 2 virker ellers rigtigt godt med Kodi (Openelec)    
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu