|
USB optagelse på sony kd55x8505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2015 kl. 18:29 |
Jeg har anskaffet mig en Kingston DataTraveler HyperX Fury - 64GB til mit sony tv ift. at kunne optage med usb funktionen.
Alt virker som det skal, og jeg kan fint optage. Mit problem er dog, at efter at have optaget for ca 20-25gb (give or take) får jeg beskeden at der ikke er mere plads, og der kan ikke optages. Det undrer mig, da enheden har 64gb plads, og jf. http://pdf.crse.com/manuals/14HA230111/EN/c_usbrec_europe_set.html skulle tv'et fint understøtte enheder over 32 gb. Any ideas?? kasper
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Under formateringen ryger der nogle GB, så det er nok en del af forklaringen.
Derudover er 64 GB = 64.000.000.000 bytes, når det kommer til producenterne, men for en computer er 64 milliarder bytes kun omkring 60 GB, så dér ryger også noget af kapaciteten. Personligt har jeg knaldet en 1 TB Western Digital USB 3.0 HDD i mit TV. Redigeret af Thomas Jensen - 23-Februar-2015 kl. 19:35 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Hej THomas. Tak for dit svar. Sony anvender noget der hedder "Seamless streaming" som givet bruger usb enheden til buffer. Kan det være at dette måske er årsagen, og SS bruger en god del af disken som standard? Kasper
|
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Jeg har samme tv og en 2 TB Western Digital USB 3.0 HDD koblet på . Det kører fint .
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |