|
Samsung tv med usb hdd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2015 kl. 12:32 |
hello
Er der en klog mand der kan hjælpe mig med følgende: Har et samsung tv med optagefunktion via usb, det er ca. 5 år gammelt og fungerer helt ok. Jeg har Canal D. Jeg har nu siden det var nyt haft tilkoblet en samsung ps2 harddisk der har virket perfekt som optager incl. Timeshift. Det gør den desværre ikke mere. Jeg får følgende besked ved forsøg på at optage: Advarsel! Enheden kan ikke bruges til optagelse eller timeshift. Anbefal brug af usb hdd. Jeg har gjort en masse formattteret, testet ovenikøbet formatteret på pc og siden tv. Jeg kan ikke finde et sted hvor man kan anbefale brug af hdd? Håber på lidt trylleri. Mvh |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen gode forslag.
Det var ærgerligt Mvh |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enhver moderne harddisk burde virke til dit formål. Gå efter en der bruger så lidt strøm som muligt. Se eventuel test af harddiske på www.chip.de hvor også strømforbruget er angivet.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |