recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify Triode plugin Squeezebox duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify Triode plugin Squeezebox duet

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
FlemmingenP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify Triode plugin Squeezebox duet
    Sendt: 02-Marts-2015 kl. 20:23
Hej med jer

Jeg har igen fået spotify premium, som jeg har aktiveret via facebook på telias site, da de er min bredbånds udbyder. Jeg har aktiveret 3. part spotify plugin fra Triode, men self-test viser at jeg ikke er logget ind.

Skal jeg skrive mit facebook brugernavn eller facebook emai som brugernavn i indstillingerne i logitech mediaserver?
Eller skal det der device nummer fra spotify account i spil på l. mediaserver?

Håber stadig der er nogen derude, somfortsat  kører med squeezebox duet  

Mvh Flemming
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:20
Hej Flemming.

Det er et par dage siden jeg benyttede mig af Triode som plugin på en RPI. Jeg mindes dog at det var et nummer jeg indtastede. Det har formodentlig været et account nummer.

Jeg mindes ligeledes der var noget med opsætning af nogle porte på min router.
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:24
Jeg bruger Triode Spotify plugin i stor stil. Jeg logger ind med det samme brugernavn og adgangskode som jeg logger ind på almindeligt Spotify med. PC og telefon. Jeg kan se det består af en emailadresse og mit kodeord :-)

Mvh BS 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:27
Jeg fik klaret det. Så holder jeg nok på squeezebox duet et par år endnu :-) Men bare brugerfladen havde været mere lig spotify appen på smartphone, så havde alt været great.

Tak skal I have.

Mvh Flemming
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:33
Du kan godt bruge apps på din smartphone til at kontrollere triode appen også. Jeg bruger dog sqb controlleren selv.

Mvh BS
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Oktober-2006
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonSilicone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af FlemmingenP FlemmingenP skrev:

Jeg fik klaret det. Så holder jeg nok på squeezebox duet et par år endnu :-) Men bare brugerfladen havde været mere lig spotify appen på smartphone, så havde alt været great.

Du ved godt, der findes fine apps til mobilen til at styre Squeezebox? Jeg kan anbefale Orange Squeeze til Android. Til iOS iPeng.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:43
Jep, men Spotify og også wimp via squeezebox når bare ikke samme niveau, som de officielle. Jeg har også orange squeeze. Mvh Flemming
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 22:12
Til info:
Jeg har skiftet squeeze ud med GramOdin For netop at kunne bruge spotify app'en. Det dur.
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 22:20
Det lyder interessant. Kan du sige lidt mere. Kan ikke finde noget ved søgning
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 23:01
Han mener sikkert denne:

https://gramofon.com/index.html

Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 23:21
Præcis - forbandede stavekontrol 😊
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Bamse82 Bamse82 skrev:

Til info:
Jeg har skiftet squeeze ud med GramOdin For netop at kunne bruge spotify app'en. Det dur.

Og hvordan er lyden så? Så vidt jeg har læst mig frem til, tilsluttes Gramofon til anlægget via et simpelt jack-stick. 

Jeg kører min SB Touch til min aktive højtalere med DAC via optisk indgang.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu