|
Spotify Triode plugin Squeezebox duet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
FlemmingenP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2015 kl. 20:23 |
Hej med jer
Jeg har igen fået spotify premium, som jeg har aktiveret via facebook på telias site, da de er min bredbånds udbyder. Jeg har aktiveret 3. part spotify plugin fra Triode, men self-test viser at jeg ikke er logget ind. Skal jeg skrive mit facebook brugernavn eller facebook emai som brugernavn i indstillingerne i logitech mediaserver? Eller skal det der device nummer fra spotify account i spil på l. mediaserver? Håber stadig der er nogen derude, somfortsat kører med squeezebox duet Mvh Flemming
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Flemming.
Det er et par dage siden jeg benyttede mig af Triode som plugin på en RPI. Jeg mindes dog at det var et nummer jeg indtastede. Det har formodentlig været et account nummer. Jeg mindes ligeledes der var noget med opsætning af nogle porte på min router.
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jeg bruger Triode Spotify plugin i stor stil. Jeg logger ind med det samme brugernavn og adgangskode som jeg logger ind på almindeligt Spotify med. PC og telefon. Jeg kan se det består af en emailadresse og mit kodeord :-)
Mvh BS |
|
![]() |
|
FlemmingenP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
Jeg fik klaret det. Så holder jeg nok på squeezebox duet et par år endnu :-) Men bare brugerfladen havde været mere lig spotify appen på smartphone, så havde alt været great.
Tak skal I have. Mvh Flemming
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Du kan godt bruge apps på din smartphone til at kontrollere triode appen også. Jeg bruger dog sqb controlleren selv.
Mvh BS |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Du ved godt, der findes fine apps til mobilen til at styre Squeezebox? Jeg kan anbefale Orange Squeeze til Android. Til iOS iPeng.
|
|
![]() |
|
Jep, men Spotify og også wimp via squeezebox når bare ikke samme niveau, som de officielle. Jeg har også orange squeeze. Mvh Flemming
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Til info:
Jeg har skiftet squeeze ud med GramOdin For netop at kunne bruge spotify app'en. Det dur. |
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Det lyder interessant. Kan du sige lidt mere. Kan ikke finde noget ved søgning
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Han mener sikkert denne:
https://gramofon.com/index.html |
|
![]() |
|
Præcis - forbandede stavekontrol 😊
|
|
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Og hvordan er lyden så? Så vidt jeg har læst mig frem til, tilsluttes Gramofon til anlægget via et simpelt jack-stick. Jeg kører min SB Touch til min aktive højtalere med DAC via optisk indgang.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |