|
har 6000 til nyt tv i elgiganten. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Spritstiv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2015 kl. 19:13 |
Hej.
er helt blank her:) men har fået nogen penge tilbage for et defekt tv så skal ud og have et nyt... det SKAL være i elgiganten.... det skal være 40" eller meget tæt på... ikke mindre! ej heller ret meget større...! Har set det her : www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40W605BAE/sony-40-smart-tv-med-wi-fi-kdl40w605b#tab-ask-answer men er der andet der er bedre til max 6.000 der? hvad skal jeg købe? |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan evt tjekke www.flatpanels.dk og deres købsanbefalinger (menupunkt).
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Er dine penge bundet til brug i Elgiganten?
Den er lidt svær, da tv i omkring de 40" bliver uforholdsmæssigt dyrere i Elgiganten. Der er faktisk kun den du selv nævner, og den slås pænt af en 50" Sony KDL50W805B til 5.999, men den er dels større, end du ønsker, dels har den været på tilbud ned til kr. 4.999,- og her senest kr. 5.555,- i Elgiganten. Kunne jeg vælge 40" skærm frit, ville jeg vælge en skærm til ca. 3.500, der hedder Panasonic TX-40AS640E ved happii.dk. Den er i klasse med ovennævnte Sony W805B-serie og har også VA-panel. Den kan dog ikke optage til en ekstern USB-harddisk. https://www.happii.dk/Fladskaerms-TV/40-LED-TV-TX-40AS640E/2449452?o=16 Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Spritstiv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Bleed : faktisk en fin guide dog hurtigt uddateret og ikke rigtigt noget fra elgiganten...
|
|
![]() |
|
Jørgensen : ja de er undet til elgiganten.... har været en rigtig bøvlet kunde (dog mener jeg at jeg har ret) dog gider ikke lave mere bøvl for at få dem helt ud derfra plus jeg har et gavekort på 1000 kr. jeg har haft liggende i over et år jeg ikke aner hvad jeg skal bruge på:)
tror jeg prøver at tage et kig på det 50" men er meget sikker på det bliver for voldsomt til mig.... det var et 32" der er sendt tilbage og lige nu mens det har været til rep har jeg sat et 37" op og tror det bliver meget voldsomt hvis det bliver hele 50"... |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Ok, jeg har selv et 50" tv, jeg sidder med ca. 2,3 meters afstand til. Det er bare dejligt. :)
God jagt. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
En del af forsikringsselskaberne har aftaler med bl.a. Elgiganten - det betyder at de enten binder dig til at handle i Elgiganten (hvilket de får kommission på 10-20% for) eller også kan du få pengene udbetalt til at handle helt frit og så trækker de i stedet 10-20% fra det beløb du skulle have haft... - man forstår faktisk ikke helt at det er lovligt...
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Hvor har du læst det? Jeg kender godt til ordninger, men jeg har aldrig oplevet at man får mindre, hvis man vælger at få pengene udbetalt. Men prisen bliver ofte fastsat efter, hvad det koster hos det sted som forsikringsselskabet har aftale med.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Redigeret af tipsen - 03-Marts-2015 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
50" er kun voldsomt de første dage. Du vil hurtigt komme til at tænke på, hvordan du har kunnet nøjes med mindre. Det er i hvertfald min erfaring
|
|
![]() |
|
xozzi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Helt enig, gik selv fra et 32" til er 50" i efteråret, da jeg satte det op tænke, åhh f.ck det er alt for stort. Men dagen efter tænkte jeg at det var det rigtige, og nu tænker jeg hvorfor tog jeg ikke den 55" jeg havde kig på. Så tror roligt, hvis du har plads at du kan tage en større end 40".
Redigeret af xozzi - 04-Marts-2015 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Ofte vil folk gå højre op end de er vant til, eks. jeg har et 55" nu, startede med et 42" jeg
syntes nu at det er blevet for småt, ville gerne have en 60" men den
næste i rækken er 65"
![]() Redigeret af Jan2013 - 04-Marts-2015 kl. 16:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |