|
Sony BDP-S370 LØST - Se hvordan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Walde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2015 kl. 10:00 |
Hej, alle eksperter herinde
Jeg har i en genbrugsforretning købt ovenstående maskine. En fin ting, tilsyneladende. Den kan gå på nettet og man kan streame film, mv. Nu er der imidlertid det problem, at den har haft en ejer før mig, og han/hun har ikke fået den afregistreret på "Sonyentertainmentnetwork. Dvs. at når jeg går ind i menuen "Link an account" på Blu rayen og finder registreringskoden og taster den ind i den konto jeg lige har oprettet på Sonys hjemmeside, får jeg denne meddelse: " Det vil altså sige, at den tidligere ejer har registreret maskinen på konto som jeg ikke har adgang til. Hvad pokker gør jeg??? På forhånd 1000 tak for hjælp ![]() Redigeret af Walde - 19-Marts-2015 kl. 19:43 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger Sony?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Walde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke prøvet at ringe til kundeservice. Det er ganske vist den løsning der foreslåes rundt om på nettet. Det jeg tænkte var om der var nogen der havde en slags "workaround" til at lave en slags nulstilling af apparatet.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noget med Password Reset: Aner ikke om det er noget du kan bruge. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Walde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for inputs.
Jeg har selv prøvet jeres løsningsforslag. Men problemet er jo, at apparatet er bundet til en gammel Essentials-konto oprettet af den tidligere ejer. Og før jeg får adgang til den kan jeg ikke komme videre. Men i morgen ringer jeg til Sony Danmarks support. Og så regner jeg med at det løser sig. MVH Walde |
|
![]() |
|
Walde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej igen.
Idag, hvor vi skriver den 18/3 (Attendende marts!) er problemet endelig løst. Her er min vej gennem support-junglen: 1)Ringer til Sony Danmark. Sidder i lang telefonkø. 2)Kommer igennem til en venlig ung mand der forklarer, at han ikke kan gøre noget, og at jeg skal ringe til et nummer hvor man servicerer og besvarer Sony Entertainment-konto problemer. Det gør jeg. 3)Kommer efter lang telefonkø igennem til en servicemedarbejder i USA, som på amerikansk forklarer at hvis bare jeg ringer igen om en halv time vil der være en der kan tale dansk. 4)Slut for den dag. 5)Næste dag. Samme tur igen. 6)Ringer til Sony Danmark igen, taler med samme medarbejder, der endda kan huske mig. Han kan intet gøre. 7)Næste dag igen. Får den uforskammede ide, at skrive direkte til den amerikanske support. Sandelig om ikke jeg får svar på dansk. Hurra. Han beder om product-id. Jeg sender ham apparatets MAC-adresse, som er det samme som product-ID. 8) Får mail fra ham om at det ikke er det samme. Ringer til den danske afdeling for tredie gang. Her spørger man rundt i huset, og beder mig hilse amerikanerne og sige, at MAC og product-ID ER det samme. 9)Skriver til USA igen. Får at vide, at fyren derovre kun arbejder med Play-station og ikke ved noget om blu-ray. (HULK!) 10)Får mail igen fra USA om at sagen er sendt videre. 11)Jeg har næsten opgivet. 12)Et par dage går og jeg tror næsten ikke mine egne øjne, da jeg modtager en invitation om at deltage i en kundetilfredshedsunderøgelse. 13)Jeg HAR opgivet. Apparatet er 2mm fra at blive kørt på genbrug. 14)HURRA. Idag over middag: Mail fra USA om at apparatet er afregistreret. Det tog "kun" 10 dage. Jeg synes godt nok at det er længe at vente på noget der kan klares med et par museklik. Men ok. Nu fungerer maskinen. Og det er et fremragende apparat. Så trods alt, tak for hjælpen. Redigeret af Walde - 18-Marts-2015 kl. 17:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |