|
LG fra Bilka |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2015 kl. 12:35 |
Bilka har et LG 55lb582v til 5200. 55"
Jeg har nu et gammelt sony fra 2007 40" og sidder ca 5m fra tv'et. Den har 24p cinema og sattelit modtagelse. Så slipper jeg for min parabolreciever. Men er 55" nok til at jeg kan se en forskel? Eller skal det være større. Hvordan er billedekvaliteten.....kan nemlig ikke finde nogen dansk anmeldesele. Jeg er naturligvis ikke interesseret i hakkede billede ved panorering. Jeg gider bare ikke at ofre 10-15.000 på et tv. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er da lidt langt væk med 5 M på et 40", jeg har mit på 3 M afstand, kan heller ikke komme nærmere eller længere, så med et på 55" svarer det nok til samme afstand som 40" på 3 M. Har du Canal Digital.? Så kan du bruge det, med Viasat kan du ikke, der skal man bruge deres udstyr. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ingen canal digital. Jeg har bare en alm parabol som jeg bruger til at se udenlandske kanaler med. Min parabolreciever er en alm hd boks fra harald skrald.
Men den har kun 100hz. Måske ville billedet hakkede alligevel ved panorering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |