|
Solgt: Dune HD Lite 53D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2015 kl. 11:38 |
Min Dune HD Lite 53D er blevet til overs og sælges derfor. Det er virkelig en glimrende media player.
Både player og fjernbetjening fremstår som ny og leveres i original emballage.
Et Kingston SD card på 4GB medfølger. ![]() Fod kan valgfrit moteres: Uden fod: 142 mm (B) x 142 mm (D) x 40 mm (H) Med fod: 83 mm (B) x 142 mm (D) x 162 mm (H) Selv om Dune HD Lite 53D ikke længere er blandt Dune HD's aktive produkter, leverer Dune HD stadigvæk firmware-opdateringer. HBO Jens Redigeret af jec - 26-Marts-2015 kl. 22:40 |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris !
Jens
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Hvis vi kan sige 400,- inkl. fragt så vil jeg gerne købe den.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Dit bud noteret, men lader lige gå til mandag for at se om ikke der skulle komme flere bud. Jens
|
|
![]() |
|
pm sendt. Jens
|
|
![]() |
|
Lars-S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 6 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
|
Ja, den er solgt. Beklager at jeg ikke fik det meddelt. Jens
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |