|
Solgt: Hylde med indbygget højttaler |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2015 kl. 09:46 |
Hej, Jeg har fået sådan en hylde i en firma jule gave, og jeg får den ikke taget i brug. Hylden befinder sig i original emballage, og emballagen er uåbnet. Jeg har ikke kvittering på hylden, da den som sagt kommer fra en firma julegave. Den befinder sig i Ikast, og jeg vil helst den skal afhentes, da pakken er temmelig stor. Jeg overvejer at smide den på DBA - men vil lige give jer chancen først. Jeg tænker at budet kan starte ved 400 kr. Jeg har sakset følgende beskrivelse fra jule-ønske-sedlen, men ved ellers ingenting om produktet: ![]() Jeg har lige forsøgt med youtube linket, men det er dødt. Gaven er desuden fra julen 2014 (så ~3 måneder siden).
Redigeret af Precious - 30-Maj-2015 kl. 11:38 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Up
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
...
Redigeret af Thomas Jensen - 14-Marts-2015 kl. 11:49 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Heh, jeg så godt din besked inden den blev slettet.
Beskrivelsen er sakset fra firmaets udsendte PDF, om den vejledende pris passer eller ej - det ved jeg ikke. Det eneste jeg har udeladt er linket til firmaet hjemmeside, da det ikke kommer annoncen ved. |
|
![]() |
|
Der er en del som sælger firma julegaver: |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Kan da se at du ikke er den eneste der ikke kan få solgt din julegave....
Klaus |
|
![]() |
|
Næh, så må jeg jo prøve i den blå eller i facebook groups for lokal området.
Der er dog stadig en chance til i aften. |
|
![]() |
|
Jeg har sat mindste bud prisen ned til 500 kr
Jeg gider seriøst ikke have sådan en kæmpe kasse liggende mere :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Og du har den til salg på Den Blå Avis, for kr. 400,-!! Det er vist ikke den rigtige måde at prissætte på... M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg kan godt se at der er "en" fra Ikast som har sat den i til 400 kr - men det er ikke mig! Godt nok et sjovt tilfælde at det er samme hylde og i samme by ...
Min er i uåbnet original emballage. Jeg kan ikke se hvad du skal anklage mig for, hvis du ikke er intereseret så hold dig venligst fra min tråd.
|
|
![]() |
|
SoloDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2011 Sted: Kolding, DK Status: Offline Point: 43 |
Byder gerne 400pp??
|
|
------
MVH Søren |
|
![]() |
|
Solo - jeg tror det vil være ret dyrt at sende den kasse.
Kassen vejer 7-8 kilo er og er lige under 1 meter lang. Online Postpakke med omdeling 110 kr
Du kommer vel ikke længere op i Jylland i kommende tid? (Ikast/Herning)? Men bud noteret - jeg lader budet køre til Torsdag kl 21.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |