|
S: DVD cubic væg reol |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2015 kl. 20:10 |
DVD cubic væg reoler sælges. 7 Hylder HxBXD = 173cm x 46cm x 12cm Ifølge producenten er der plads til 196dvd'er jeg syntes dog at kassetterne bliver presset lidt, og siger derfor at der er plads til 189dvd'er. sælges for 400 pr stk. (Jeg har 2 af dem) ![]() Redigeret af Allanbp - 01-April-2015 kl. 18:30 |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opper
![]() |
|
![]() |
|
slet ingen som kan bruge en dvd reol?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvor mange Netflix-movies kan der være på den? ;-)
|
|
![]() |
|
Jah tipsen (vores allesammens "jeg må komme med en kommentar til alt"), der må jeg være dig et svar skyldig. Jeg har ikke lige mulighed for at måle det op, men hvis du har en metode som kom gerne med den.
Redigeret af Allanbp - 10-April-2015 kl. 22:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |