|
Indhold på plex |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2015 kl. 09:18 |
Jeg er ny i plex, da jeg efterhånden syntes xbmc blev for ustabilt og der oveni er lettere komplekst at sætte op på en tilfredsstillende måde for mig.
SÅ -jeg er på plex istedet. Men hvor finder jeg nyeste add´ons? Jeg har hentet aeon skinnet, men aner ikke om det er nyeste version.. I xbmc kunne man via xbmc hente diverse, mens jeg kan forstå at eks skin skal hentes ekstern og installeres i mappe.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal finde det respitory som hedder unsupported AppStore, der er en masse en gode plugins. Skins ved jeg ikke rigtig noget om, da jeg kun bruger Plex fra mobile enheder.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
respitory???
Finder jeg det I plex?
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
https://forums.plex.tv/index.php/topic/108522-rel-unsupported-appstore-installer/
Prøv at læse lidt her :)
|
|
![]() |
|
Argh;).
Tak for det. Der var lidt mere at hente derinde:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |