|
Receiver tænder selv gentagende gange |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2015 kl. 16:58 |
Jeg håber der er en herinde der har lidt erfaring på området, da Yamaha tilsynladende ikke har en kundeservice via mail til hifi???
Nå, problemet er at når jeg slukker min receiver, så starter den op 1-2 sekunder bagefter og slår over på airplay input. Det kan den gøre 5-6 gange. Troede der var kuk i min harmony smart setup, men det ændrer ikke på noget hvis jeg slukker det helt. Vi har 2 iphones og en ipad i huset, som heller ikke er koblet på airplay. Det virker som om receiveren for et signal om en enhed der vil på airplay. Men kan ikke komme på hvad det er. Mine Mac´s? Jeg mindes dog ikke at have bedt dem finde nogen receiver.. Jeg har tidligere haft airparrot på imac´en, men har haft rebootet for nylig, så det er slet ikke installeret. Nogen gode bud?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå efter at have fejlsøgt ift ALT tilsluttet net og receiver, kan jeg konstatere at problemet kun er der når min Mini Mac er tændt. Hvilket den har været stort set altid.
Jeg har dog tidligere haft forsøgt at få den mini mac til at fungere som airplay enhed, men uden held. Spørgsmået er så hvad filan er det jeg har rodet med?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |