recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Mac mini 2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Mac mini 2010

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dlorent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dlorent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Mac mini 2010
    Sendt: 21-Marts-2015 kl. 13:12
Intro Date: June 15, 2010
Model No: A1347 (EMC 2364)
Std RAM: 2 GB Std VRAM: 256 MB
Std Storage: 320 GB (5400 RPM) Std Optical: 8X DL "SuperDrive"

Harddisken er blevet erstattet med en Intel SSDSA2M160G2GC X25-M 160GB Solid State disk.

Termostaten til styring af blæseren er desværre defekt, så medmindre man ønsker den køre på fuld skrue
konstant, skal den del udskiftes (eller som jeg har gjort de sidste par år, brugt setfanspeed applikationen til at sætte hastigheden til noget statisk)

Ellers er den i fin stand - har været brugt som mediecenter.

Befinder sig i midtjylland.

Kom med et bud.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 18:16
Blev din blæser ikke defekt da du skiftede disken?

Du skal sikkert bare sætte en lus på harddisk temperatur føleren, da du nu har en SSD i maskinen.
Så vil de andre temperaturfølere virke som de skal.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
dlorent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2015
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dlorent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 19:08
Jeg kunne ærlig talt ikke huske præcist hvad der gik galt da det så småt er 4 år siden jeg udskiftede disken - men da den er relativ nem at komme til, har jeg lige haft den åbent op igen. 

Det ser ud til jeg dengang var kommet til at hive kablet vandret ud fremfor lodret op
så både stikket og socket tog skade.

Tænker du på at det ville være nok at kortslutte den ? 

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 20:39
Nu ved jeg ikke om den du linker til er til disken. Men til de iMacs hvor jeg har skiftet disken på, skal man kortslutte det sidste kabel med dobbelt ledere, da maskinen, så tror at temperaturen på disken er normal.

Redigeret af Cyberguyen - 21-Marts-2015 kl. 20:39
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu