recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering: HD Homerun HDHR-EU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering: HD Homerun HDHR-EU

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering: HD Homerun HDHR-EU
    Sendt: 24-Marts-2015 kl. 14:22
Hej.

Hvad kan jeg få for en brugt HD-Homerun HDHR-EU??

Den er købt brugt her på Recordere's forum, og vedkomne som i sin tid havde den har/havde flashet den om så den nu kører Dual DVB-C og ikke Dual DVB-T som der står bagpå den.

Tuneren virker upåkageligt.

Sælges fordi jeg ikke får den brugt.
Befinder sig i Randers.

Mvh
Michael Guldhammer
//Guldhammer
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 18:49
På DBA vil du vel kunne få 3-400kr for den. Det er silicondust der lavede ny firmware (det gør de jævnligt) så den understøtter DVB-C (kan hentes her : http://www.silicondust.com/support/downloads/). Så den virker fint med Stofa/YouSee.
Eneste forskel på den her og HDHR3-EU er faktisk de 2 antennestik, og der er indbygget DNLA server i den nye. Ellers kan de det samme.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 19:51
Et hurtigt spørgsmål... Kan jeg sætte denne til en router + antennestik og så se tv på iPads?
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tazman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 20:49
Hej

Jeg er frisk på at ta den til 350 pp.

hvad siger du?

Brian
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Tazman Tazman skrev:

Hej

Jeg er frisk på at ta den til 350 pp.

hvad siger du?

Brian

Hvad siger du til 500??
//Guldhammer
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tazman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 16:07
Det blev solgt en magen til herinde for lidt over et år siden til 350,- og det er kun til leg så mener ikke at den er mere værd...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 16:15
Så 400.
//Guldhammer
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tazman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 20:45
Så splitter vi porto...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Tazman Tazman skrev:

Så splitter vi porto...

DEAL!

Jeg kan sende den for 39,- hos Gul og gratis.
Dvs. det bliver 420 Kr (rundet op)??

Vil du sende en adresse.

Bruger du Mobilepay??

Redigeret af guldhammer - 27-Marts-2015 kl. 12:22
//Guldhammer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu