recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med UHD Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med UHD Netflix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kobæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Januar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kobæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med UHD Netflix
    Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:31
Hej derude.

Jeg har nogle problemer med at streame UHD på Netflix. Jeg har haft kontaktet Netflix support 2 gange uden at de var i stand til at hjælpe mig.

Jeg har et samsung F9000 med evolution kit og har før hen været i stand til at streame UHD.
Jeg har et 40 Mbit kablet forbindelse med fjernsynet så det burde ikke være der der er et problem.
min internet udbyder er stofa og har også kontaktet dem for at se som de er medlem af open Connect hvilket de er.

er der andre der har samme problemer eller nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

Hilsen Kobæk
Man må aldrig gå ned på gear!
Denon X4000 — B&W D604 —B&W CC6 —B&W 685 — Dali Concept Sub
Til top
kobæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kobæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:53
Kan det have noget med at gøre at, da jeg først tegnede abonnementet var jeg i USA. det var før at netflix kom til DK
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 21:48
Man har kun 4K hvis man har det dyre abonnement til 119kr.
Der var dog noget med, at man fik 4K på abonnementet til 79kr, hvis man havde afspillet 4K på det abonnement, inden prisen steg. Måske det er forsvundet nu? 

Det er i øvrigt ikke at krav, at ens udbyder er med i Open Connect længere. Alle udbydere giver adgang til højeste kvalitet, hvis ellers forbindelsen kan følge med. 
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 21:51
Vi har haft spørgsmålet oppe tidligere. Løsningen var at føre tv tilbage til fabriksfremstilling og straks i starten vælge dansk. Dette gør at du får vist den rette danske app.

Jeg kører netflix 30/30 trådløst i uhd uden problemer.Jeg har dog den nyeste evolution kit til mit F 9005.

Er du i tvivl om kablet, hvad jeg ikke tror er problemet, kan du jo også prøve med trådløs.

Nagash. Jeg kører stadig på det gamle 79 kr abonnement, og her virker uhd stadig

Redigeret af bentpetersson - 29-Marts-2015 kl. 21:53
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 19:24
4K er ikke forsvundet fra 79,- Abn. Har selv sådan et og det virker.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Deumer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2015
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deumer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 19:43
Virker også fint her på mit 79.- abonnement. Det har noget at gøre med hvornår du blev abonnent, os "gamle" der blev det før der var noget der hed 4K Netflix, har fået det med oven i hatten, alle andre skal betale mere for det, som jeg har forstået det
Til top
kobæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kobæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 15:45
jeg har det det udvidet abonnement hvor UHD er tilgængeligt, har prøvet at oprette en dansk netflix konto til 109.- pr. mdr. men det er stadig det samme, ingen UHD.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 18:22
1. Har du fået nulstillet dit TV? og herefter 2. opdateret dine apps? Hvis ikke kan det ikke lade sig gøre.

Bruger du samme tv som I USA eller er det et nyt?

Og - hvis du ikke har evolution kit 2014 kan det ikke lade sig gøre at modtage netflix.

Redigeret af bentpetersson - 02-April-2015 kl. 18:25
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu