|
Problemer med UHD Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kobæk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:31 |
Hej derude.
Jeg har nogle problemer med at streame UHD på Netflix. Jeg har haft kontaktet Netflix support 2 gange uden at de var i stand til at hjælpe mig. Jeg har et samsung F9000 med evolution kit og har før hen været i stand til at streame UHD. Jeg har et 40 Mbit kablet forbindelse med fjernsynet så det burde ikke være der der er et problem. min internet udbyder er stofa og har også kontaktet dem for at se som de er medlem af open Connect hvilket de er. er der andre der har samme problemer eller nogen der har et bud på hvad der kan være galt? Hilsen Kobæk
|
|
Man må aldrig gå ned på gear!
Denon X4000 — B&W D604 —B&W CC6 —B&W 685 — Dali Concept Sub |
|
![]() |
|
kobæk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det have noget med at gøre at, da jeg først tegnede abonnementet var jeg i USA. det var før at netflix kom til DK
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Man har kun 4K hvis man har det dyre abonnement til 119kr.
Der var dog noget med, at man fik 4K på abonnementet til 79kr, hvis man havde afspillet 4K på det abonnement, inden prisen steg. Måske det er forsvundet nu? Det er i øvrigt ikke at krav, at ens udbyder er med i Open Connect længere. Alle udbydere giver adgang til højeste kvalitet, hvis ellers forbindelsen kan følge med.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Vi har haft spørgsmålet oppe tidligere. Løsningen var at føre tv tilbage til fabriksfremstilling og straks i starten vælge dansk. Dette gør at du får vist den rette danske app.
Jeg kører netflix 30/30 trådløst i uhd uden problemer.Jeg har dog den nyeste evolution kit til mit F 9005. Er du i tvivl om kablet, hvad jeg ikke tror er problemet, kan du jo også prøve med trådløs. Nagash. Jeg kører stadig på det gamle 79 kr abonnement, og her virker uhd stadig Redigeret af bentpetersson - 29-Marts-2015 kl. 21:53 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
4K er ikke forsvundet fra 79,- Abn. Har selv sådan et og det virker.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Virker også fint her på mit 79.- abonnement. Det har noget at gøre med hvornår du blev abonnent, os "gamle" der blev det før der var noget der hed 4K Netflix, har fået det med oven i hatten, alle andre skal betale mere for det, som jeg har forstået det
|
|
![]() |
|
jeg har det det udvidet abonnement hvor UHD er tilgængeligt, har prøvet at oprette en dansk netflix konto til 109.- pr. mdr. men det er stadig det samme, ingen UHD.
|
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
1. Har du fået nulstillet dit TV? og herefter 2. opdateret dine apps? Hvis ikke kan det ikke lade sig gøre.
Bruger du samme tv som I USA eller er det et nyt? Og - hvis du ikke har evolution kit 2014 kan det ikke lade sig gøre at modtage netflix. Redigeret af bentpetersson - 02-April-2015 kl. 18:25 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |